Asemanpuiston Lääkärikeskus osaksi Mehiläistä Forssassa

Lehdistötiedote 4.6.2019

Asemanpuiston Lääkärikeskus Oy on siirtynyt osaksi Mehiläistä 1.6.2019 alkaen. Lääkärikeskus jatkaa toimintaansa tutulla henkilökunnalla ja tutussa osoitteessa. Asiakkaille Mehiläinen tuo mukanaan erityisesti uusia digitaalisia palveluita asiointia helpottamaan.

Työterveyshuollon vahvana osaajana tunnettu Asemanpuisto tarjoaa asiakkailleen myös lääkärikeskus- ja diagnostiikkapalvelut Forssan keskustan tuntumassa. Yrityksenä vielä melko nuori, viiden vuoden ikäinen Asemanpuiston Lääkärikeskus on 28.5.2019 allekirjoitetulla yrityskaupalla siirtynyt Mehiläisen omistukseen.

- Asemanpuisto on lyhyessä ajassa vakiinnuttanut paikkansa Forssan seudulla erityisesti työterveyshuollon palvelujen tarjoajana, ja olemme iloisia saadessamme Asemanpuiston osaksi Mehiläistä. Asemanpuiston toimipiste on lääkärikeskusten osalta Mehiläiselle päänavaus Forssan seudulla. Mehiläisellä on tällä hetkellä Forssan seudulla merkittävä määrä suuria valtakunnallisia työterveyshuollon yritysasiakkuuksia, joiden palvelut se on aiemmin ostanut Asemanpuistolta. Tutun, osaavan ja arvostetun verkostokumppanin saaminen osaksi organisaatiotamme on erityisen luontevaa. Mehiläinen tuo lisää voimaa erityisesti vakuutus- ja yksityisasiakkaiden erikoislääkäripalveluihin, kertoo Mehiläisen liiketoimintajohtaja Johanna Asklöf.

- Vaikka Asemanpuisto on saanut lyhyessä ajassa vahvan jalansijan Forssassa niin koimme, että nyt on hyvä hetki ottaa seuraava askel ja jatkaa toimintamme kehittämistä suuren yrityksen resurssein. Näin takaamme asiakkaillemme ensiluokkaiset palvelut myös jatkossa. Esimerkiksi Mehiläisen digitaaliset kanavat, kuten OmaMehiläinen-mobiilisovellus ja -verkkopalvelu sekä niiden osana toimiva Digiklinikka, ovat asiakkaidemme käytössä arviolta loppusyksystä, kun yhdistyminen on saatettu päätökseen, kertoo Asemanpuiston Lääkärikeskuksen toimitusjohtajan paikalta Mehiläisen Forssan toimintojen vetäjäksi siirtyvä Eero Augustin.

- Jokaisen yrityksen oma työterveyshoitaja on edelleenkin tavoitettavissa myös matkapuhelimen kautta, kuten tuttu työterveyslääkärikin. Mehiläisen laaja toimipaikkaverkosto ja ympärivuorokautinen Digiklinikka täydentävät palveluitamme myös aukioloaikojen ulkopuolella ja lomien aikana. Olemme saavuttaneet luottamuksen helposti lähestyttävänä ja pitkäjänteisenä työterveyskumppanina. Nopea, iloinen ja asiakaslähtöinen palvelu on intohimomme jatkossakin, lupaa toimipisteen vastaavana lääkärinä jatkava Merja Augustin

Mehiläinen, liiketoimintajohtaja Johanna Asklöf (p. 050 4450 502, johanna.asklof@mehilainen.fi)
Asemanpuisto, johtaja Eero Augustin (p. 040 728 7717, eero.augustin@asemanpuisto.fi)
- Asemanpuisto, työterveyslääkäri Merja Augustin (040 545 9453, merja.augustin@asemanpuisto.fi)

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut nopeasti ja sujuvasti yksityis-, yritys- ja kunta-asiakkaille. Mehiläinen hoitaa, hoivaa ja huolehtii vuosittain yli 1,2 miljoonasta asiakkaasta. Mehiläisen yli 440 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 18 800 työntekijää ja ammatinharjoittajaa.