Condis – Kokkolan Kuntoutusasema osaksi Mehiläistä

Lehdistötiedote 23.9.2021

Mehiläinen on ostanut fysioterapia- ja kuntoutuspalveluja tarjoavan Condis – Kokkolan Kuntoutusaseman 22.09.2021 allekirjoitetulla liiketoimintakaupalla. Mehiläinen tuo Condiksen asiakkaille tarjolle laajat terveyspalvelut. Henkilöstö siirtyy Mehiläiseen niin sanottuina vanhoina työntekijöinä.

Condis - Kokkolan Kuntoutusasema tarjoaa laadukasta ja monipuolista yksilöllistä kuntoutusta neljän asiantuntijan voimin Kokkolassa Torikadulla. Vuodesta 1977 toimineen yrityksen kuntoutuspalvelut sisältävät monipuolisesti fysio- ja lymfaterapiaa. Toiminnassa painottuu kuntoutuksen eri osa-alueiden runsas erikoisosaaminen. Toiminta jatkuu nyt 1.10.2021 alkaen osana Mehiläistä.

- Olemme hyvin iloisia saadessamme Condiksen asiantuntijat osaksi Mehiläistä. Condiksen vahvuudet täydentävät erinomaisesti Mehiläisen osaamista ja palveluita Kokkolassa, toteaa liiketoimintajohtaja Andreas Taalas Mehiläiseltä.

- Mehiläisellä on Kokkolassa ja lähialueilla tarjolla laajat työterveys- ja lääkärikeskuspalvelut. Lisäksi olemme laajentaneet Urheilu Mehiläisen palveluita ja nyt tarjolla on monipuolisesti vastaanottoja myös liikuntalääketieteessä, ortopediassa sekä urheilufysioterapiassa. Myös magneettikuvantaminen on ollut tarjolla mobiiliyksikön kautta elokuusta alkaen, kertoo yksikönjohtaja Pirjo Immonen Mehiläinen Kokkolan palveluista.

Condiksen tärkeimpänä tavoitteena on ollut hyvä asiakaspalvelu ja kuntoutuksen tavoitteiden täyttyminen hyvänä hoitotuloksena. Yksilöllisen kuntoutussuunnitelman ja kuntoutuspalveluiden avulla on varmistettu kunkin kuntoutujan fyysisen toimintakyvyn parantuminen.

- Olen toiminut ammatinharjoittajana Kokkolan Mehiläisessä ja luottamus on rakentunut yhteistyön kautta. Uskon vahvasti Mehiläisen leveiden hartioiden mahdollistavan palveluiden nostamisen entisestään uudelle tasolle, toteaa omistajayrittäjä Tiina Brandt Condis – Kokkolan Kuntoutusasemalta.

Henkilöstö siirtyy yrityskaupassa vanhoina työntekijöinä Mehiläiseen. Toiminta jatkuu Condiksen tutuissa tiloissa Kokkolassa osoitteessa Torikatu 21-23. Mehiläinen Rantakadun lääkäriaseman palvelut ovat myös Condiksen asiakkaiden käytössä.

Mehiläinen, liiketoimintajohtaja Andreas Taalas, andreas.taalas@mehilainen.fi, p. 040 764 4097

Mehiläinen Kokkola, yksikönjohtaja Pirjo Immonen, pirjo.immonen@mehilainen.fi, p. 043 820 2660.

Condis - Kokkolan Kuntoutusasema, fysioterapeutti Tiina Brandt, tiina.brandt@anvianet.fi, p. 050 358 4339

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut nopeasti ja sujuvasti yksityis-, yritys-, vakuutus ja kunta-asiakkaille. Mehiläinen palvelee vuosittain noin 1,3 miljoonaa asiakasta. Yhtiön yli 540 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 22 300 työntekijää ja ammatinharjoittajaa.