Hammas Mehiläinen avaa uuden yksikön Kouvolaan

Lehdistötiedote 18.1.2021

Hammas Mehiläinen avaa 18.1.2021 vastaanoton Kouvolassa Mehiläisen lääkärikeskuksen yhteyteen.

Mehiläinen tarjoaa Kouvolassa kokonaisvaltaiset terveyspalvelut keskeisellä paikalla Kouvolan keskustan tuntumassa. Palvelutarjonta laajenee entisestään, kun Hammas Mehiläisen uusi vastaanotto avautuu lääkärikeskuksen yhteyteen 8. kerrokseen.

- Haluamme palvella myös Kouvolassa asiakkaitamme mahdollisimman kokonaisvaltaisesti. Näemme, että Kouvolan alue on erittäin kiinnostava ja kehittyvä markkina-alue, jossa on pitkään ollut melko heikko suun terveyden palveluiden tarjonta. Uskomme, että alueelta löytyy kysyntää modernille ja kokonaisvaltaiselle suun terveyden toimijalle, kuvailee kehitysjohtaja Kari Mäkipää Hammas Mehiläisestä.

- Palveluihimme kuuluvat Kouvolassa monipuoliset suun terveydenhuollon palvelut, kuten yleishammaslääkäri- ja suuhygienistipalvelut. Vahvuutemme ovat yksilöllisyys sekä laadukas ja miellyttävä hoitokokemus. Olemme erikoistuneet hoitamaan myös pelkopotilaita, hän täydentää.

Hammas Mehiläinen työllistää Kouvolassa vajaat kymmenen suun terveyden asiantuntijaa. Asiakkaita palvellaan juuri remontoiduissa valoisissa tiloissa.

Mäkipää kannustaa kaikkia suomalaisia huolehtimaan oman suunsa terveydestä.

- Suomalaiset käyvät yhä vähemmän hammaslääkärissä, ja tämä huolestuttaa, sillä huonosta suun terveydestä voi seurata ikäviä vaikutuksia yleisterveyteen. Seurauksia voi olla esimerkiksi sydämen terveyteen, seksuaaliseen suorituskykyyn, syömiseen ja puhumiseen. Kun ikenet ja hampaat ovat terveet, on helppo hymyillä, syödä, puhua ja elää aktiivista elämää, Mäkipää muistuttaa.

Hammas Mehiläinen Kouvola palvelee osoitteessa Kauppamiehenkatu 4, 8. kerros. Vastaanotto on avoinna ma-to 8-19 ja pe 8-16.

Hammas Mehiläinen, kehitysjohtaja Kari Mäkipää, kari.makipaa@mehilainen.fi, p. 040 522 5915

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut nopeasti ja sujuvasti yksityis-, yritys-, vakuutus ja kunta-asiakkaille. Mehiläinen hoitaa, hoivaa ja huolehtii vuosittain noin 1,3 miljoonasta asiakkaasta. Mehiläisen yli 500 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 21 800 työntekijää ja ammatinharjoittajaa.