Hammas Mehiläinen laajentaa Helsingissä – Töölö avaa ovensa tänään, Hakaniemen Ympyrätaloon lisää asiantuntijoita

Lehdistötiedote 14.6.2023

Hammas Mehiläinen palvelee asiakkaita 14.6.2023 alkaen myös Helsingin Töölössä, Mehiläisen toimitalossa, jonka helsinkiläiset ovat tunnistaneet katukuvasta jo 1930-luvulta lähtien. Uusista tiloista löytyy jatkossa kaikki suun terveyden kattavat palvelut 15 asiantuntijan voimin. Myös Hakaniemen Ympyrätaloon aukeaa kesäkuussa uusia hammashoitohuoneita, joihin helmikuussa ostetun Vallilan Hammaslääkärikeskuksen asiantuntijat siirtyvät palvelemaan asiakkaita.

- Tavoitteenamme on tuoda suun terveys tiiviiksi osaksi muita terveyspalveluitamme ja haluamme tarjota asiakkaillemme kokonaisvaltaiset terveyspalvelut saman katon alta. On upeaa jatkaa korkean ammattitaidon perinteitä toimitiloissa, missä meillä on ollut Mehiläisen perustajalääkäreistä lähtien elämä tehtävänä. Nyt tarjolle tulevat hammaspalvelut edustavat suun terveyden korkeatasoista osaamista, iloitsee Hammas Mehiläisen liiketoimintajohtaja Tuomas Polttila.

Töölön Hammas Mehiläisen palvelut kattavat kaikki suun terveyden erikoisalat. Uudessa yksikössä on panostettu moniammatilliseen tiimityöhön ja viihtyisissä tiloissa asiakkaita palvelee 15 asiantuntijaa kahdeksassa vastaanottohuoneessa. Töölön Hammas Mehiläisen myötä myös Lasten Mehiläinen laajentaa palveluitaan koskemaan lasten suun terveydenhoitoa.

- On hienoa saada Lasten Mehiläiseen myös laajat suun terveyden palvelut. Elokuusta alkaen voimme palvella Töölössä lapsipotilaita yhä paremmin ja moniammatillisemmin. Lasten suun terveyden palvelut kattavat suun terveydenhuollon tarpeet aina ennaltaehkäisevästä hoidosta nukutushammashoitoon asti, Polttila kertoo.

Ympyrätalon Hammas Mehiläiseen lisää suun terveyden asiantuntijoita

Myös Hakaniemen Ympyrätalossa sijaitseva Hammas Mehiläinen on saanut lisää hoitohuoneita. Helmikuussa toteutuneen yrityskaupan myötä Vallilan Hammaslääkärikeskuksen suun terveyden asiantuntijat siirtyvät palvelemaan asiakkaita Ympyrätalon lääkärikeskukseen 19.6.2023 alkaen.

- Olemme tehneet kevään aikana remonttia Hakaniemen Ympyrätalossa ja saamme nyt käyttöömme neljä uutta suun terveyden vastaanottohuonetta. Samalla remontoimme myös muita tiloja laajenevan toiminnan mahdollistamiseksi, kertoo Mehiläisen lääketieteellinen johtaja ja Ympyrätalon yksikönjohtaja Kaisla Lahdensuu.

- Vallilan Hammaslääkärikeskuksen osaavat ammattilaiset tukevat tavoitettamme palvella asiakkaita kokonaisvaltaisesti parhaalla mahdollisella laadulla, hän päättää.

Hammas Mehiläinen Töölö palvelee asiakkaita Pohjoisella Hesperiankadulla 1. kerroksessa ja Ympyrätalo Siltasaarenkadulla 3. kerroksessa. Vastaanottojen lisäksi suun terveyden asiantuntijat neuvovat ja antavat omahoito-ohjeita sekä suosituksia jatkohoidosta OmaMehiläisen Hampaiden ja suun terveyden Digiklinikalla ilman ajanvarausta viikon jokaisena päivänä.

• Mehiläinen, Suun terveyden liiketoimintajohtaja Tuomas Polttila
  • Mehiläinen, lääketieteellinen johtaja Kaisla Lahdensuu
  • Yhteydenotot Mehiläisen viestinnän Salla Tähtisen kautta: salla.tahtinen@mehilainen.fi, p. 050 554 3832

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut Suomessa ja kansainvälisesti. 113-vuotias Mehiläinen on nopeasti kehittyvä ja kasvava suunnannäyttäjä alallaan. Yhtiö panostaa digitalisaation mahdollisuuksiin sekä hoidon vaikuttavuuteen ja laatuun kaikilla liiketoiminta-alueillaan.

Mehiläinen palvelee vuosittain 2,1 miljoonaa asiakasta ja sen 820 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 33 000 työntekijää ja ammatinharjoittajaa. Kansainvälisesti Mehiläinen tarjoaa terveyspalveluja Ruotsissa, Saksassa ja Virossa sekä digitaalisia terveydenhuollon ohjelmistoratkaisuja tytäryhtiönsä BeeHealthyn kautta.