Iisalmen Työterveysasema on nyt Mehiläinen Iisalmi – jatkossa palveluja myös yksityisasiakkaille

Lehdistötiedote 2.12.2019

Iisalmen Työterveysaseman yhdistyminen osaksi Mehiläistä on nyt valmis. Toiminta jatkuu tutuissa tiloissa uudella nimellä. Alueen palvelutarjontaa on tarkoitus laajentaa, ja jatkossa Mehiläinen Iisalmi tarjoaa yleis- ja erikoislääkäripalveluita myös yksityisasiakkaille.

Iisalmen Työterveysasema liittyi osaksi Mehiläistä kesäkuussa 2019. Koko syksyn valmisteltu kahden yrityksen yhdistyminen on nyt valmis.

- Valmistelutyö on tehty huolellisesti yhdessä ammattitaitoisen henkilökunnan kanssa ja uskon, että yhdistyneen yrityksen toiminta tulee sujumaan hyvin. Henkilöstö on siirtynyt Mehiläiseen ns. vanhoina työntekijöinä ja jatkamme toiminnan vahvaa kehitystyötä nykyisten yhteistyömallien pohjalta, toteaa Mehiläinen Iisalmen yksikönjohtaja Anne Karttunen.

Iisalmi on aiemmin ollut puhtaasti työterveyspalveluja tarjoava toimipiste - jatkossa tarkoitus on tuottaa yleis- ja erikoislääkäripalveluja myös yksityisasiakkaille.

- On hienoa päästä tarjoamaan Iisalmessa entistä laajemmin työterveyspalvelujen lisäksi myös muita erikoislääkäripalveluja. Kauttamme asiakkaamme pääsevät hoitoon nopeasti ja koko hoitoketju tapahtuu sujuvasti, sanoo Karttunen.

Asiointia yksikössä tukevat Mehiläisen digitaaliset palvelut. Omat terveystiedot pääsee tarkistamaan ja ajanvarauksen tekemään OmaMehiläinen-mobiilisovelluksesta, jonka Digiklinikalla terveydenhuollon asiantuntijat ovat kellon ympäri tavoitettavissa paikasta ja ajasta riippumatta. Myös työterveysasiakkaille tarjotaan työterveyden digipalvelut esimiestyön ja työkykyjohtamisen tueksi.

- Kehitämme Mehiläinen Iisalmen toimintaa jatkuvasti eteenpäin paikkakunnan tarpeet huomioiden. Käytössämme ovat Mehiläisen valtakunnallinen toimipisteverkosto sekä vahvat kehittämisresurssit ja tukipalvelut, jotka turvaavat palveluiden jatkuvan kehittämisen ja panostukset korkeaa laatuun sekä vaikuttavaan hoitoon, painottaa Karttunen.

Kaikki mehiläisen ajanvarauskanavat ovat asiakkaiden käytössä. Toistaiseksi myös vanha Iisalmen Työterveysaseman numero palvelee asiakkaita.

- Mehiläinen Iisalmi, Anne Karttunen, yksikönjohtaja, puh. 050 5618 505, anne.karttunen@mehilainen.fi

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut nopeasti ja sujuvasti yksityis-, yritys- ja kunta-asiakkaille. Mehiläinen hoitaa, hoivaa ja huolehtii vuosittain yli 1,2 miljoonasta asiakkaasta. Mehiläisen yli 440 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 18 800 työntekijää ja ammatinharjoittajaa.