Jare Tiihonen keskustelemassa Mehiläisen Pääasia-podcastin erikoisjaksossa

Lehdistötiedote 14.10.2022

Mehiläisen Pääasia-podcastissa julkisuudesta tunnetut suomalaiset saapuvat terapeutin vastaanotolle puhumaan mielenterveydestä. Pääasia-podcastin 14. lokakuuta julkaistavassa erikoisjaksossa psykoterapeutti Thea Strandholmin vastaanotolle istuu aiemmin artistinimellä ”Cheek” tunnettu Jare Tiihonen.

Mehiläisen Pääasia-podcastissa Mehiläisen psykoterapeutti Thea Strandholm haastattelee julkisuudesta tunnettuja vieraita mukaillen tapaamista terapeutin vastaanotolla. Podcastissa käydään läpi elämän vaikeimpia hetkiä, huippukohtia ja mielenterveyden teemoja.

14. lokakuuta julkaistavan jakson vieraana on aiemmin artistinimellä ”Cheek” tunnettu Jare Tiihonen. Aiemmista jaksoista poiketen, Jaren ja Thean keskustelu on äänitetty live-yleisön edessä Mehiläisen Pääasia-tapahtumassa.

- Koen tärkeäksi nostaa esiin teemoja identiteetistä, rohkeudesta ja päänsisäisistä haasteista, ja siksi lähdin mielelläni mukaan. Uskon, että saimme psykoterapeutti Thea Strandholmin kanssa käytyä hyvän keskustelun mielenkiintoisesta kulmasta, kertoo Tiihonen.

Mehiläisen Pääasia-podcastista on julkaistu kaksi tuotantokautta. Psykoterapeutti Thea Strandholmin vieraina ovat tuoreimmalla kaudella vierailleet esimerkiksi Katja Ståhl, Ali Jahangiri sekä Sointu Borg. Mehiläisen Pääasia-podcastin jaksot on kuunneltavissa Spotifyssä ja podcast-applikaatioissa. Kuuntele Pääasia-podcastin jaksot täältä.

- Lisätiedot Pääasia-podcastista Mehiläisen viestinnän Iiris Meurmanin kautta: iiris.meurman@mehilainen.fi, p. 040 775 4174

- Lisätiedot Jare Tiihonen: Carla Ahonius, carla@manageme.fi, p. 040 719 7668

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut Suomessa ja kansainvälisesti. 112-vuotias Mehiläinen on nopeasti kehittyvä ja kasvava suunnannäyttäjä alallaan. Yhtiö panostaa digitalisaation mahdollisuuksiin sekä hoidon vaikuttavuuteen ja laatuun kaikilla liiketoiminta-alueillaan.

Mehiläinen palvelee vuosittain yli 2 miljoonaa asiakasta ja sen 670 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 29 000 työntekijää ja ammatinharjoittajaa. Kansainvälisesti Mehiläinen tarjoaa terveyspalveluja Ruotsissa, Saksassa ja Virossa sekä digitaalisia terveydenhuollon ohjelmistoratkaisuja tytäryhtiönsä BeeHealthyn kautta.