Jyväskylän Hammas Mehiläinen muuttaa Mehiläisen lääkärikeskukseen

Lehdistötiedote 25.2.2019

Jyväskylän Hammas Mehiläinen siirtyy Kauppakatu 31:sta Mehiläisen lääkärikeskuksen kanssa yhteisiin tiloihin Kauppakatu 35:een. Ammattitaitoinen ja kokenut suun terveydenhuollon tiimi palvelee uusissa tiloissa 25.2. eteenpäin.

Jyväskylän Hammas Mehiläinen tarjoaa myös jatkossa monipuoliset ja laadukkaat hammashoidonpalvelut aina perushammashoidosta vaativiin kirurgisiin toimenpiteisiin ja esteettisiin ratkaisuihin. Paikallinen tiimi tarjoaa laajan ammattiosaamisen hammaslääkäri-, erikoishammaslääkäri- ja suuhygienistipalveluja.

- Muutto yhteisiin tiloihin mahdollistaa kaikki lääkärikeskus- ja hammaslääkäripalvelut asiakkaille samasta osoitteesta. Näemme suun terveydenhoidossa yhteistyön muiden Mehiläisen liiketoimintojen kanssa vahvana tulevaisuuden lisäarvona, kertoo Mehiläisen suun terveydenhoidon palveluiden aluejohtaja Tuomas Polttila

Jyväskylän Hammas Mehiläisen käytössä on entistä laajemmat palvelut ja alan modernein teknologia. Esimerkiksi kuvantamisessa hyödynnetään 3D-kuvantamislaitteistoa, jota käytetään muun muassa hammasimplanttien yksilöllisessä suunnittelussa. Myös pelkopotilaiden tarpeet voidaan nyt huomioida palveluissa entistä paremmin.

- Mehiläisen hammaslääkärivastaanotot toimivat aina vahvasti paikallisesti, ja me haluamme olla vahvasti mukana tarjoamassa palveluitamme Jyväskylässä ja ympäristökunnissa. Toimintamme peruspilareita ovat dynaaminen ja laajan ammattiosaamisen omaava paikallinen tiimi sekä asiakkaiden yksilöllisten tarpeiden arvostaminen ja huomiointi, Tuomas Polttila jatkaa.

Jyväskylän Hammas Mehiläinen ja Jyväskylän Mehiläinen toimivat 25.2. alkaen samoissa tiloissa, osoitteessa Kauppakatu 35.

Lisätiedot:

• Mehiläinen, suun terveydenhoidon palveluiden aluejohtaja Tuomas Polttila

• Yhteydenotot Mehiläisen viestinnän Minna Kontulaisen kautta, puh. 040 5176 194, minna.kontulainen@mehilainen.fi

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut nopeasti ja sujuvasti yksityis-, yritys- ja kunta-asiakkaille. Mehiläinen hoitaa, hoivaa ja huolehtii vuosittain yli miljoonasta asiakkaasta. Mehiläisen yli 360 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 16 000 työntekijää ja ammatinharjoittajaa.