Kauhavan Mummola Oy osaksi Mehiläisen ikääntyneiden palveluita

Lehdistötiedote 5.12.2016

Ikääntyneiden ympärivuorokautisia hoivapalveluita tarjoava Kauhavan Mummola Oy:n omistus siirtyi Mehiläinen Hoivapalvelut Oy:lle 1.12.2016 alkaen. Kauhavalle vuonna 2007 perustetussa Kauhavan Mummolassa on 16 asukaspaikkaa.

”Kauhavan Mummolan toiminnassa on panostettu laadukkaaseen ja asukkaiden yksilölliset tarpeet huomioivaan hoivaan ja huolenpitoon. Toiminta-ajatuksessa asukas on etusijalla, joka sopii hyvin Mehiläisen ikääntyneiden palveluiden arvomaailmaan”, sanoo Mehiläisen hoivapalveluiden liiketoimintajohtaja Niklas Härus.

"Yhteiset keskustelut vahvistivat käsitystämme siitä, että yrityksemme ja Mehiläisen ikääntyneiden palveluiden toiminta-ajatus ja palvelun sisältö ovat yhtenevät. Järjestely mahdollistaa toiminnan kehittämisen edelleen”, kertoo Kauhavan Mummolan Oy:n entinen omistaja Ulla Kukkola.

Kauhavan Mummola Oy:n entiset omistajat Ulla Kukkola ja Helena Rintamäki sekä muut työntekijät jatkavat yhtiön palveluksessa. Ulla Kukkola jatkaa palvelukodin tiimivastaavana vastaten päivittäisen arjen sujuvuudesta. Omistajanvaihdos ei tuo muutoksia palvelukodin asukastyöhön tai sopimuksiin.

Kauhavan Mummolan lisäksi Mehiläisellä on yli 60 ikääntyneiden palvelukotia eri puolilla Suomea. Kauhavalla toimii myös Mehiläisen ikääntyneiden palvelukoti Hoivakartano sekä mielenterveyskuntoutujille suunnattu palvelukoti Hella.

Niklas Härus, Mehiläinen Hoivapalvelut Oy, liiketoimintajohtaja, puh. 041 536 9796

Ulla Kukkola, Kauhavan Mummola Oy, puh. 050 366 0825

Kauhavan Mummola Oy on vuonna 2007 perustettu yksityinen, ikääntyneiden hoivapalveluja tarjoava yritys, joka toimii Kauhavalla. Palvelukodissa on 16 asukaspaikkaa.

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa. Mehiläisellä ja siihen vuonna 2016 yhdistyneellä Mainio Vireellä on Suomessa yli 100 palvelukotia eri puolella Suomea, joissa on lähes 4000 asukaspaikkaa.