Kemin Palveluosuuskunta Akseliinan liiketoiminta Mehiläiselle

Lehdistötiedote 14.3.2019

Kemin Palveluosuusosuuskunta Akseliinan liiketoiminta on siirtynyt 1.3.2019 Mehiläiselle. Asukkaat ja työntekijät ovat siirtyneet Mehiläisen uuteen yksikköön Mainiokoti Vihtoriin Kemissä.

Kemin Palveluosuuskunta Akseliina on myynyt liiketoimintansa 1.3.2019 allekirjoitetulla liiketoimintakaupalla Mehiläiselle. Akseliina on aiemmin tuottanut asumispalveluita Kemissä ikäihmisille ja muistisairaille. Asukkaat ja työntekijät siirtyvät kaupan yhteydessä Mehiläisen uuteen, tammikuussa avattuun yksikköön Mainiokoti Vihtoriin.

- Kemin Palveluosuuskunta Akseliinan toiminta-ajatuksena on ollut asiakkaan kokonaisvaltainen tukeminen ja tämä ajatus on mielestämme yhteneväinen Hoiva Mehiläisen kanssa. Olemme tyytyväisiä, että voimme työntekijöinä jatkaa työtämme luotettavan toimijan kanssa, kertovat osuuskunnan omistajat Päivi Posti-Ohtamaa, Sanna Tiuramaa ja Sylvi Åkerman.

- Akseliina on ollut Kemin alueella hyvä ja luotettava toimija jo 20 vuoden ajan. Saamme Mainiokoti Vihtoriin ammattitaitoista ja kokenutta henkilökuntaa, joka tekee työtään vanhusten parissa sydämellään ja sitoutuneesti, pohtii Mehiläisen palvelujohtaja Teija Lehtiniemi.

Mehiläinen Hoivapalvelut Oy, Niklas Härus, liiketoimintajohtaja, puh. 041 536 9796

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut nopeasti ja sujuvasti yksityis-, yritys- ja kunta-asiakkaille. Mehiläinen hoitaa, hoivaa ja huolehtii vuosittain yli miljoonasta asiakkaasta. Mehiläisen yli 360 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 14 000 työntekijää ja ammatinharjoittajaa.