Lappeenrannan Hammas Mehiläinen muuttaa Mehiläisen lääkärikeskukseen

Lehdistötiedote 2.7.2020

Lappeenrannan Hammas Mehiläinen muuttaa Mehiläisen lääkärikeskuksen kanssa samoihin tiloihin Kauppakeskus Gallerian 3. kerrokseen osoitteeseen Kauppakatu 40 C. Ammattitaitoinen ja kokenut suun terveydenhuollon tiimi palvelee uusissa tiloissa 6.7.2020 alkaen.

Muutto yhteisiin tiloihin mahdollistaa kaikki lääkärikeskus- ja hammaslääkäripalvelut asiakkaille samasta osoitteesta. Lappeenrannan Hammas Mehiläinen tarjoaa jatkossa monipuoliset ja laadukkaat hammashoidonpalvelut aina perushammashoidosta vaativiin toimenpiteisiin. Käytössämme on uusin digitaalinen teknologia kruunujen sekä siltojen tekemiseen.

- Lappeenrannan Hammas Mehiläisessä on tilojen ja remontin uudistumisen myötä entistä laajemmat palvelut ja alan modernein teknologia käytössä asiakkaiden parhaaksi. Huolehdimme asiakkaan kokonaisterveydestä ja suun terveys on tässä keskeisessä roolissa, yksikönjohtaja Anu Jokinen kommentoi.

Lappeenrannan Hammas Mehiläinen ja Lappeenrannan Mehiläinen toimivat 6.7.2020 alkaen samoissa tiloissa, osoitteessa Kauppakatu 40.

Lisätiedot:
Mehiläinen Lappeenranta, Anu Jokinen, yksikönjohtaja
Yhteydenotot Mehiläisen viestinnän Sini Artimaan kautta, sini.artimaa@mehilainen.fi p. 0406459703

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut nopeasti ja sujuvasti yksityis-, yritys-, vakuutus ja kunta-asiakkaille. Mehiläinen hoitaa, hoivaa ja huolehtii vuosittain noin 1,3 miljoonasta asiakkaasta. Mehiläisen yli 500 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 21 800 työntekijää ja ammatinharjoittajaa.