Meditiimi yhdistyy Mehiläiseen

Lehdistötiedote 6.9.2018

Kouvolalaisen Meditiimin toiminta siirtyy 17.9.2018 alkaen Mehiläiselle. Samassa yhteydessä yrityksen toiminta muuttaa Mehiläinen Kouvolan tiloihin osoitteeseen Kauppamiehenkatu 4. Liiketoimintakaupalla ei ole vaikutuksia henkilöstön työsuhteisiin.

Meditiimi tarjoaa lääkäri- ja fysioterapiapalveluja Hansakeskuksessa Kouvolan keskustassa. 5.9.2018 allekirjoitetulla liiketoimintakaupalla Meditiimi siirtyy osaksi Mehiläistä.

- Meditiimin palvelut vahvistavat entisestään Mehiläisen johtavaa asemaa Kouvolassa. Liiketoimintakaupan myötä Mehiläisen asema fysioterapiapalveluiden vahvana paikallisena toimijana vahvistuu ja monipuolistuu entisestään. Toivotamme Meditiimin asiakkaat ja asiantuntijat lämpimästi tervetulleiksi Mehiläiseen, sanoo Mehiläisen liiketoimintajohtaja Anssi Hartiala.

- Mehiläinen oli paras vaihtoehto Meditiimin toiminnan jatkajaksi. Erityisesti arvostan Kouvolan Mehiläisen hyvää ilmapiiriä ja ensiluokkaista asiakaspalvelua, toteaa Meditiimin toimitusjohtaja ja lääkäriyrittäjä Mohammed Dajani.

Mehiläinen Kouvola tarjoaa laajat työterveys- ja lääkärikeskuspalvelut sekä päiväkirurgiset leikkauspalvelut keskeisellä paikalla Kouvolan keskustassa. Myös Meditiimin lääkärivastaanotot ja tutut fysioterapeutit palvelevat asiakkaita jatkossa Mehiläinen Kouvolassa. Meditiimin henkilökunta siirtyy Mehiläisen palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

Mehiläinen Oy, liiketoimintajohtaja Anssi Hartiala, puh: 040 589 9604
Meditiimi, toimitusjohtaja, Mohammed Dajani, puh: 040 504 6421

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut nopeasti ja sujuvasti yksityis-, yritys- ja kunta-asiakkaille. Mehiläinen hoitaa, hoivaa ja huolehtii vuosittain yli miljoonasta asiakkaasta. Mehiläisen yli 360 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 14 000 työntekijää ja ammatinharjoittajaa.