Mehiläinen avaa Otaniemeen Espoon ensimmäisen express-koronatestausaseman – tulokset keskimäärin 6 tunnissa

Lehdistötiedote 13.11.2020

Mehiläinen laajentaa koronatestausasemien verkostoaan ja avaa perjantaina 13.11. express-testausaseman Otaniemeen Kivimiehentielle. Express-asemalta saa koronatestin vastauksen keskimäärin 6 tunnissa.

Mehiläisen uusi koronatestausasema vastaa alueen asukkaiden ja yritysten tarpeisiin pandemiatilanteen jatkuessa.

Pyrimme vastaamaan espoolaisten yritysten ja yksityishenkilöiden pyyntöön saada testitulokset aiempaa nopeammin. Kuuden tunnin vasteaika mahdollistaa esimerkiksi näytteenoton työpäivän jälkeen ja vastauksen saman päivän aikana, kuvailee yksikönjohtaja Tuomas Vaalto Mehiläisestä.

Otaniemen koronatestiasemalla koronavirusta testataan luotettavalla PCR-testillä nenä-nielunäytteestä. Tulokset testistä saa keskimäärin 6 tunnin kuluessa. Testiin tarvitaan lähete, jonka saa OmaMehiläinen-palvelun Digiklinikalta tai lääkärin etävastaanotolta.

Mehiläinen Otaniemi Express -testausasema palvelee 13.11. lähtien osoitteessa Kivimiehentie 1. Mehiläisen muut pääkaupunkiseudun express-koronatestausasemat palvelevat Helsingissä Hernesaaressa ja Messukeskuksessa.

Mehiläinen, Tuomas Vaalto, yksikönjohtaja, Puh: 045 676 9121, tuomas.vaalto@mehilainen.fi

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut nopeasti ja sujuvasti yksityis-, yritys-, vakuutus ja kunta-asiakkaille. Mehiläinen hoitaa, hoivaa ja huolehtii vuosittain noin 1,3 miljoonasta asiakkaasta. Mehiläisen yli 500 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 21 800 työntekijää ja ammatinharjoittajaa.