Mehiläinen investoi Nokialla - palvelee jatkossa nokialaisia omassa lääkärikeskuksessa

Lehdistötiedote 13.5.2019

Mehiläisen uusi lääkärikeskus Nokialla palvelee sekä yksityis- että yritysasiakkaita tarjoamalla laadukkaita terveyspalveluja. Nokialla palvelevat työterveysasema, yleis- sekä erikoislääkärin vastaanotto sekä Hammas Mehiläinen.

Lääkärikeskus aukeaa asteittain toukokuun aikana. Hammaslääkärivastaanoton avauduttua 20.5. kaikki palvelut ovat nokialaisten käytössä.

- Nokian seutu on meille tärkeä markkina-alue. On hienoa, että saamme nyt yhtenäistettyä toimintamme saman katon alle ja näin palveltua asiakkaitamme paremmin, kertoo Nokian lääkärikeskuksen yksikönjohtaja Juuso Rajala.

Uusi lääkärikeskus Mehiläinen Nokia sijaitsee valtatie 12:n varrella Citymarket-kauppakeskuksessa osoitteessa Nuijamiestentie 5. Lääkärikeskukseen avautuu alkuvaiheessa noin 15 vastaanottohuonetta, joista 4-5 suunterveydenhuollon vastaanottohuonetta juuri valmistuneihin tiloihin.

- Uskomme Nokian alueen kasvuun ja siihen, että markkinassa on meille potentiaalisia asiakkaita. Asiakaskuntana on laaja maantieteellinen alue, joka on vain noin 10-15 minuutin ajomatkan päässä lääkärikeskuksesta. Lisäksi alueella on erinomaiset liikenneyhteydet ja parkkipaikat sekä esteetön kulku sitä tarvitseville, Rajala jatkaa.

Uudessa Nokian Hammas Mehiläisessä palvelee kokenut ja pitkään toiminut paikallinen suun terveydenhoidon tiimi. Uudella vastaanotolla palvelevat hammaslääkärit ja suuhygienistit sekä erikoishammaslääkärit.

- Suun terveys on tärkeä osa ihmisen kokonaisterveyttä. Jatkossa pystymme tarjoamaan yhä kokonaisvaltaisempia terveyspalveluja. Lääkärikeskuksen kanssa samoissa tiloissa toimiminen antaa mahdollisuuden myös pelkopotilaiden palvelemiseen, sillä nukutus on mahdollista, muistuttaa Hammas Mehiläisen aluejohtaja Tuomas Polttila.

Lisätiedot:

• Mehiläinen, yksikönjohtaja Juuso Rajala

• Hammas Mehiläinen, aluejohtaja Tuomas Polttila

• Yhteydenotot Mehiläisen viestinnän Minna Kontulaisen kautta, puh. 040 5176 194, minna.kontulainen@mehilainen.fi

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut nopeasti ja sujuvasti yksityis-, yritys- ja kunta-asiakkaille. Mehiläinen hoitaa, hoivaa ja huolehtii vuosittain yli 1,2 miljoonasta asiakkaasta. Mehiläisen yli 440 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 18 800 työntekijää ja ammatinharjoittajaa.