Mehiläinen Kajaanin uusi toimipiste aukeaa 28.4. Raatikeskuksessa

Lehdistötiedote 27.4.2021

Mehiläinen Kajaanin uudet toimitilat aukeavat 28.4.2021 Raatihuoneen torin laidalla. Tilat sijaitsevat samaan aikaan avautuvassa uudessa kauppakeskus Raatikeskuksessa. Mehiläinen odottaa viime vuosien vahvan kasvun jatkuvan Kajaanissa. Kasvua vauhditetaan laajemmilla palveluilla.

Viime vuosien aikana Kajaanin Mehiläisen toiminta on merkittävästi laajentunut, ja muutto uusiin tiloihin tulee tarpeeseen. Lääkärikeskus työllistää nyt noin 30 työntekijää ja ammatinharjoittajaa – tulevaisuudessa määrän odotetaan kasvavan 50 henkilöön.

- Palveluillemme on ollut runsaasti kysyntää Kainuun alueella, ja toiminta on kasvanut viime vuosina voimakkaasti. Olemme vahva toimija työterveyspalveluissa ja myös yksityisasiakkaat ovat löytäneet palvelumme. Näemme Kainuun talousalueella edelleen paljon potentiaalia laadukkaille työterveys- ja yksityislääkäripalveluille, kuvaa Mehiläinen Kajaanin yksikönjohtaja Anne Karttunen

- Uudet ja viihtyisät tilat mahdollistavat entistä laajemman palvelutarjonnan ja paremman palvelukokemuksen asiakkaillemme. Lisäksi keskeinen sijainti Raatihuoneen torin laidalla samassa kiinteistössä kaupallisten palvelujen ja parkkihallin kanssa mahdollistaa sujuvan asioinnin, Karttunen täydentää.

Tavoitteena on kasvattaa palveluita edelleen kattamaan nykyistä laajemmat erikoislääkäripalvelut. Erikoislääkäripalveluiden lisäksi lääkärikeskuksesta löytyvät laajat laboratoriopalvelut sekä kaikki nykyaikaiset kuvantamismahdollisuudet

- Uudessa lääkärikeskuksessa Mehiläinen Kajaanin nykyiset vahvuusalueet työterveyspalvelut, korva- nenä ja kurkkutautien, keuhkosairauksien ja ortopedian palvelut laajenevat muun muassa gynekologian ja suun terveyden palveluilla. Hammaslääkäreinä aloittavat toukokuun alussa Jari Heiskanen ja Seppo Pääkkönen sekä lisäksi elokuussa Ella Pöyhönen. Meiltä saa jatkossa myös suuhygienistin palvelut, kuvailee Karttunen.

Mehiläinen tavoittelee vahvaa kasvua myös työterveysasiakkuuksissa. Asiakkaille tarjotaan edistykselliset ja kattavat digitaaliset palvelut asiointiin. Palvelut ovat osoittautuneet koronapandemian aikana hyvin suosituiksi - ja tutkitusti yrityksille myös kustannustehokkaiksi.

- Asiakkaillamme on OmaMehiläinen-mobiilisovelluksen ja sen osana toimivan Digiklinikan kautta mahdollisuus etävastaanottoihin. Lisäksi tarjolla on digitaalisia valmennusohjelmia muun muassa painonhallintaan ja mielen hyvinvointiin. Kaikilla työterveysasiakkaillamme on käytössä YritysMehiläinen-verkkopalvelu, ja lisäksi olemme kehittäneet palveluita, joiden avulla tunnistetaan mahdollisimman varhaisessa vaiheessa työkyvyttömyyden uhka, toteaa Karttunen lopuksi.

Mehiläinen Kajaani palvelee asiakkaita 28.4.2021 alkaen Raatikeskuksessa osoitteessa Kauppakatu 30. Toimipiste on auki ma–to klo 8–18 ja pe 8–16.

Mehiläinen Kajaani, yksikönjohtaja Anne Karttunen, anne.karttunen@mehilainen.fi, p. 050 561 8505

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut nopeasti ja sujuvasti yksityis-, yritys-, vakuutus ja kunta-asiakkaille. Mehiläinen palvelee vuosittain noin 1,3 miljoonaa asiakkasta. Yhtiön yli 540 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 22 300 työntekijää ja ammatinharjoittajaa.