Mehiläinen laajentaa Joensuussa – työterveysasemasta lääkärikeskus

Lehdistötiedote 5.3.2018

Mehiläinen laajentaa nykyisen työterveysasemansa palveluita Joensuussa. 5.3.2018 alkaen Rantakatu 24:ssä toimii kaikkia alueen asukkaita palveleva lääkärikeskus.

- Laajennamme palvelutarjontaamme Joensuussa, sillä haluamme tarjota sekä entisille että uusille asiakkaillemme entistä monipuolisemmat palvelut saman katon alta, kertoo aluejohtaja Andreas Taalas Mehiläisestä palvelutarjonnan laajentamisen taustoista.

- Joensuu on kasvava maakuntakeskus, jonka kasvussa ja kehityksessä Mehiläinen haluaa olla mukana.

Mehiläinen Joensuun asiakkaat saavat jatkossa käyttöönsä saman katon alta työterveyspalveluiden lisäksi kattavat yleis- ja erikoislääkäripalvelut, laboratoriopalvelut ja fysioterapia-, psykologi- sekä ravitsemusterapiapalvelut.

- Erityisenä vahvuusalueenamme haluaisin nostaa esiin asiantuntijamme korva-, nenä- ja kurkkutautien, ortopedian sekä kardiologian erikoisaloilta. Mehiläinen Joensuun asiantuntijoiden vahvuutena on sopiva sekoitus kokemusta ja dynaamisuutta. Moniammatillinen tiimimme pystyy palvelemaan asiakkaita kokonaisvaltaisesti, sanoo palvelupäällikkö Päivi Puhakka.

Myös nykyisen työterveysaseman asiakkaat hyötyvät muutoksesta, sillä he saavat jatkossa entistä kattavampaa palvelua tutuilta ihmisillä kokonaan uusissa tiloissa.

Lääkärikeskus työllistää alkuvaiheessa noin 15 henkilöä. Rekrytointeja on tulossa lisää toiminnan kasvun myötä.

Digitaaliset palvelut täydentävät asiointia

Mehiläinen Joensuun asiakkaiden käytössä on jatkossa myös Mehiläisen laaja valtakunnallinen palveluverkosto sekä sujuvat digitaaliset palvelut.

- OmaMehiläinen-sovelluksemme sekä Digiklinikkamme palvelevat myös joensuulaisia kellon ympäri paikasta riippumatta. Mehiläisen Digiklinikalla saat yhteyden terveydenhuollon ammattilaiseen kätevästi vaikka pohjoisen hiihtolomareissulta, kuvailee yksikönjohtaja Anne Karttunen lopuksi.

Mehiläinen Joensuu palvelee osoitteessa Rantakatu 24, Kanavarannan kiinteistössä. Sisäänkäynti lääkärikeskukseen tapahtuu joen puolelta.

• Mehiläinen Oy, aluejohtaja Andreas Taalas, puh. 040 764 4097, sähköposti: andreas.taalas@mehilainen.fi
  • Mehiläinen Oy, yksikönjohtaja Anne Karttunen, puh. 050 561 8505, sähköposti: anne.karttunen@mehilainen.fi
  • Mehiläinen Oy, palvelupäällikkö Päivi Puhakka, puh. 040 634 1762, sähköposti: paivi.puhakka@mehilainen.fi

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut nopeasti ja sujuvasti yksityis-, yritys- ja kunta-asiakkaille. Mehiläinen hoitaa, hoivaa ja huolehtii vuosittain yli miljoonasta asiakkaasta. Mehiläisen yli 290 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 11 500 työntekijää ja ammatinharjoittajaa.