Mehiläisen palvelut laajenevat Iisalmessa – uusi röntgen käyttöön tänään, entistä kattavammat erikois- ja yleislääkäripalvelut

Lehdistötiedote 5.6.2023

Mehiläinen investoi Iisalmessa kuvantamispalveluihin. Uusi röntgen avataan asiakkaille maanantaina 5.6. Myös erikoislääkäreiden ja yleislääkäreiden vastaanottotoimintaa on laajennettu.

- Kuvantamisen palveluihin investoiminen nähtiin tärkeänä keinona tukea paikan päältä yksiköstämme kasvavaa asiakkaiden ja vastaanottajien määrää. Tällä investoinnilla pääsemme palvelemaan asiakkaitamme entistä kattavammin, iloitsee Mehiläinen Iisalmen palvelupäällikkö Jaana Hentilä.

Uusi natiiviröntgenlaite mahdollistaa muun muassa tuki- ja liikuntaelimistön, vatsan, virtsateiden, hengityselimistön sekä sydän- ja verenkiertoelimistön sairauksien laajemman tutkimisen sekä akuutit kuvaustarpeet muun muassa tapaturmatilanteissa.

Myös erikois- ja yleislääkäreiden vastaanottotarjontaa on lisätty alkuvuoden 2023 aikana.

- Vastaanottoaikoja on tarjolla sekä yleislääketieteen että erikoislääketieteen vastaanotoilla. Vastaanottotarjontaa on lisätty muun muassa käsikirurgian, ortopedian, lastenlääkärin ja gynekologian palveluissa, Hentilä kertoo.

Iisalmen Mehiläinen palvelee työterveysasiakkaita, yksityisasiakkaita sekä vakuutusyhtiöiden ohjaamia asiakkaita osoitteessa Luuniemenkatu 3 A. Hammas Mehiläisen toimipiste sijaitsee osoitteessa Riistakatu 11.

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut Suomessa ja kansainvälisesti. 113-vuotias Mehiläinen on nopeasti kehittyvä ja kasvava suunnannäyttäjä alallaan. Yhtiö panostaa digitalisaation mahdollisuuksiin sekä hoidon vaikuttavuuteen ja laatuun kaikilla liiketoiminta-alueillaan.

Mehiläinen palvelee vuosittain 2,1 miljoonaa asiakasta ja sen 820 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 33 000 työntekijää ja ammatinharjoittajaa. Kansainvälisesti Mehiläinen tarjoaa terveyspalveluja Ruotsissa, Saksassa ja Virossa sekä digitaalisia terveydenhuollon ohjelmistoratkaisuja tytäryhtiönsä BeeHealthyn kautta.