Mehiläisen täyden palvelun lääkärikeskus avasi ovensa Tampereen Hämeenkadulla

Lehdistötiedote 31.10.2022

Mehiläinen Tampere Hämeenkatu avasi ovensa maanantaina 31.10.2022. Uusi lääkärikeskus tarjoaa asiakkaille kattavat yleis- ja erikoislääkäripalvelut, työelämäpalvelut, mielen hyvinvoinnin palvelut, kuvantamis- ja laboratoriopalvelut sekä laajat suunterveyden palvelut Hämeenkiven kiinteistössä Stockmannin tavaratalon naapurissa. 1 500 neliön toimipiste työllistää yli 50 terveydenhuollon ammattilaista.

- On hienoa päästä avaamaan upouudet tilamme Tampereen parhaalle paikalle. Pyrimme vastaamaan vahvaan kasvuumme sekä työterveys- että yksityisasiakkaiden parissa tarjoamalla uuden keskeisellä paikalla sijaitsevan yksikön, joka yhdistää myös Hammas Mehiläisen toiminnot samaan kokonaisuuteen. Toivotamme asiakkaamme lämpimästi tervetulleiksi uusiin toimitiloihimme, iloitsee Mehiläinen Tampereen yksikönjohtaja Tuomas Vaalto.

Hämeenkadun uusi yksikkö tuo palvelut lähelle Tampereen ja kehyskuntien asukkaita. Lääkärikeskus sijaitsee erinomaiselle paikalla kaupungin keskustassa rautatieaseman tuntumassa ja on hyvin saavutettavissa sekä julkisilla liikennevälineillä että autolla Hämpin parkkia hyödyntäen.

- Haluamme olla asiakkaillemme ykkösvalinta ja uuden toimipisteen myötä pystymme palvelemaan heitä entistä kattavammin. Viihtyisät ja modernit tilat mahdollistavat asiakkaillemme korkealaatuisen hoidon ja ammattilaisillemme erinomaisen työskentely-ympäristön oman ammattitaidon kehittämiseen. Hämeenkadun lääkärikeskuksessa asiakkaita on auttamassa laaja joukko huippuosaajia, Vaalto jatkaa.

Hammas Mehiläinen saman katon alla

Hammas Mehiläisen Finlaysonin sekä Hämeenkadun yksiköt yhdistyvät osaksi uutta lääkärikeskusta tiistaina 1.11.2022. Uusi Hammas Mehiläinen Tampere Hämeenkatu tarjoaa monipuoliset yleishammaslääkäri-, erikoishammaslääkäri-, suuhygienisti- sekä työpaikkahammashoitopalvelut 13 hammashoitohuoneen vastaanotolla.

- Suun terveys on olennainen osa kokonaisterveyttä. Yhdistämällä Hammas Mehiläisen toiminnan lääkärikeskuksen yhteyteen pystymme palvelemaan asiakkaitamme kokonaisvaltaisesti eri ammattiryhmien moniammatillista osaamista sujuvasti hyödyntäen, Vaalto kertoo.

Uusi Mehiläinen Tampere Hämeenkatu sijaitsee Hämeenkiven kiinteistön 3. kerroksessa osoitteessa Hämeenkatu 6. Mehiläisen lääkärikeskukset Finlaysonilla ja Kaupissa palvelevat asiakkaita entiseen tapaan.

• Mehiläinen, Tampereen yksikönjohtaja Tuomas Vaalto
  • Yhteydenotot Mehiläisen viestinnän Salla Tähtisen kautta: salla.tahtinen@mehilainen.fi, p. 050 554 3832

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut Suomessa ja kansainvälisesti. 112-vuotias Mehiläinen on nopeasti kehittyvä ja kasvava suunnannäyttäjä alallaan. Yhtiö panostaa digitalisaation mahdollisuuksiin sekä hoidon vaikuttavuuteen ja laatuun kaikilla liiketoiminta-alueillaan.

Mehiläinen palvelee vuosittain yli 2 miljoonaa asiakasta ja sen 670 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 29 000 työntekijää ja ammatinharjoittajaa. Kansainvälisesti Mehiläinen tarjoaa terveyspalveluja Ruotsissa, Saksassa ja Virossa sekä digitaalisia terveydenhuollon ohjelmistoratkaisuja tytäryhtiönsä BeeHealthyn kautta.