Mehiläisen täyden palvelun lääkärikeskus avautui Vantaan Tikkurilassa

Lehdistötiedote 31.1.2022

Mehiläisen Vantaan Kielotien lääkärikeskus on muuttanut 31.1.2022 Tikkurilaan täysin uuteen kiinteistöön. Modernit tilat tarjoavat asiakkaille saman katon alta kattavat lääkärikeskus- ja työelämäpalvelut sekä Urheilu Mehiläisen ja Hammas Mehiläisen osaajat. Asiakkaita palvelee myös magneettitutkimusyksikkö. Uudessa lääkärikeskuksessa työskentelee yli 300 terveydenhuollon ammattilaista.

Uudet toimitilat sijaitsevat osoitteessa Väritehtaankatu 8. Erinomainen sijainti yhden Suomen vilkkaimman juna-aseman kupeessa palvelee sekä vantaalaisia ja Vantaan kehyskuntia että Pohjois- ja Itä-Helsinkiä.

- On hienoa päästä avaamaan upouudet tilamme Tikkurilan sykkeeseen. Muutto Kielotieltä on sujunut jouhevasti, ja toivotamme asiakkaamme lämpimästi tervetulleiksi uusiin toimitiloihimme, iloitsee Mehiläinen Vantaan yksikönjohtaja Teemu Jääskö.

- Tulemme olemaan yksi Mehiläisen vilkkaimmista toimipisteistä. Avarat ja nykyaikaiset tilat mahdollistavat laadukkaat palvelut asiakkaillemme ja toimivan työympäristön ammattilaisillemme. Kasvava ja kehittyvä Vantaan seutu lähikuntineen on Mehiläiselle erittäin tärkeä alue, ja on hienoa päästä tarjoamaan monipuolisesti palvelut saman katon alta, Jääskö kertoo.

Vahvuutena laajat yleis- ja erikoislääkäripalvelut

Tikkurilan uuden lääkärikeskuksen vahvuutena on laajat erikois-, yleis- ja hammaslääkäripalvelut sekä työelämäpalvelut, joita tukevat laboratorio- ja kuvantamistutkimukset. Palveluita on tarjolla myös mielen ja kehon hyvinvoinnin palveluihin, kuten psyko- ja fysioterapiaan.

- Haluamme olla laajenevien palvelujen kautta kaikille asiakasryhmillemme terveellisen elämän ykkösvalinta. Erikoislääkäreiden asiantuntija-apua saa meiltä laajasti ja yleislääkäripäivystykseen pääsee ilman ajanvarausta yksikön aukioloaikojen sisällä tai ajanvarausvastaanottojen kautta, kertoo Mehiläinen Vantaan vastaava lääkäri Jyri Aalto.

Myös Hammas Mehiläinen toimii osana lääkärikeskusta. Hammashoitohuoneiden kasvun myötä Hammas Mehiläinen Tikkurila on yksi Mehiläisen suurimpia hammasyksiköitä ja suunterveyden toimijoita Vantaalla. Perushammashoidon ja suuhygienistiosaamisen lisäksi asiakkaiden saatavilla ovat entistä monipuolisemmat erikoishammaslääkäri- ja hammaskuvantamispalvelut.

Lisäksi Urheilu Mehiläisen monialaiset ammattilaiset työskentelevät jatkossa lääkärikeskuksen tiloissa, tarjoten testaus- ja kuntoutusmahdollisuudet aina liikunnan harrastajista kilpaurheilijoille asti.

Tilahankkeessa Mehiläistä avusti yritysjohdon kiinteistöneuvonantaja Ecorum Oy, joka kartoitti tilavaihtoehdot.

Tämä oli hieno yhteistyöhanke Mehiläisen osaavan tiimin kanssa. Olemme iloisia, että onnistuimme löytämään erinomaisen liikepaikan ja optimaaliset tilat Mehiläisen liiketoiminnalle, toteaa Ecorumin hallituksen puheenjohtaja Aarne Nurminen.

- Mehiläinen Vantaa, yksikönjohtaja Teemu Jääskö
- Mehiläinen Vantaa, vastaava lääkäri Jyri Aalto
- Yhteydenotot Mehiläisen viestinnän Salla Tähtisen kautta: salla.tahtinen@mehilainen.fi, p. 050 554 3832

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut nopeasti ja sujuvasti yksityis-, yritys-, vakuutus- ja kunta-asiakkaille. Mehiläinen palvelee vuosittain noin 1,3 miljoonaa asiakasta. Yhtiön yli 540 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 22 300 työntekijää ja ammatinharjoittajaa.

Ecorum Oy on suomalainen yritysjohdon kiinteistöneuvonantaja, joka auttaa yrityksiä toimitilahankkeissa ja kiinteistöjärjestelyissä. Yrityksen asiakkaina on vuokratiloja käyttäviä yrityksiä, kiinteistöjen omistajia sekä koti- ja ulkomaisia kiinteistösijoittajia. Lue lisää: www.ecorum.fi