MUISTUTUSKUTSU TOIMITTAJILLE: Mehiläisen media-aamu 30.11. klo 9–10.30

Lämpimästi tervetuloa ke 30.11. klo 9–10.30 Mehiläisen media-aamuun. Media-aamu järjestetään hybriditilaisuutena. Voit osallistua joko paikan päällä Mehiläinen Töölössä Helsingissä tai Teamsin välityksellä.​

Media-aamussa kuulet Suomen suurimman sote-yhtiön tuoreet kuulumiset sekä katsauksen terveyspalveluiden digitalisaatioon kiivaimman koronarajoitusajan jälkeen. Kuulet myös esimerkkien kautta miten yksi perusterveydenhuollon suurimmista haasteista – nopea pääsy hoitoon – olisi saavutettavissa tulevilla hyvinvointialueilla.

OHJELMA

Mehiläisen tuoreet kuulumiset
Janne-Olli Järvenpää, toimitusjohtaja

”Netflix-malli” laajenee terveydenhuollossa – Mehiläinen lanseeraa laajan valikoiman kuukausihintaisia sopimuksia
Karolus Viitala, liiketoimintajohtaja, yksityisasiakkaat ja markkinointi

Korona tuli ja meni – digi jäi jäädäkseen
– katsaus terveydenhuollon digitalisaatioon Suomessa ja Euroopassa

Anni Iso-Mustajärvi, johtaja, BeeHealthy

7 päivän hoitotakuu on hyvinvointialueiden saavutettavissa – mutta miten?
Joonas Turunen, liiketoimintajohtaja, perusterveydenhuolto ja lääkäripalvelut

Tilaisuus on luonteeltaan taustoittava, mutta esiintyjät ovat mielellään käytettävissä jatkohaastatteluihin.

ILMOITTAUTUMISET JA OSALLISTUMINEN TEAMSIIN
Ilmoittauduthan tilaisuuteen Mehiläisen viestintään viestintäpäällikkö Salla Tähtiselle ma 28.11. klo 17 mennessä (salla.tahtinen@mehilainen.fi, p. 050 554 3832).

Media-aamu järjestetään Mehiläinen Töölössä osoitteessa Pohjoinen Hesperiankatu 17 C. Aamiaista on tarjolla klo 8.45 alkaen. Media-aamuun voi osallistua myös etänä Teams-yhteydellä. ​Saat linkin sähköpostiisi ilmoittautumisen yhteydessä.

Lämpimästi tervetuloa!

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut Suomessa ja kansainvälisesti. 113-vuotias Mehiläinen on nopeasti kehittyvä ja kasvava suunnannäyttäjä alallaan. Yhtiö panostaa digitalisaation mahdollisuuksiin sekä hoidon vaikuttavuuteen ja laatuun kaikilla liiketoiminta-alueillaan.

Mehiläinen palvelee vuosittain yli 2 miljoonaa asiakasta ja sen 670 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 29 000 työntekijää ja ammatinharjoittajaa. Kansainvälisesti Mehiläinen tarjoaa terveyspalveluja Ruotsissa, Saksassa ja Virossa sekä digitaalisia terveydenhuollon ohjelmistoratkaisuja tytäryhtiönsä BeeHealthyn kautta.