Urheilu Mehiläinen kansainvälisen Paavo Nurmi Games -yleisurheilukilpailun pääyhteistyökumppaniksi

Lehdistötiedote 14.3.2019

Yleisurheilun kansainvälinen huipputapahtuma Paavo Nurmi Games kilpaillaan Paavo Nurmen stadionilla 11.6.2019. Urheilu Mehiläinen vastaa kilpailun aikana urheilijoiden terveydestä. Viime vuosien tapaan tapahtuma kerää Turkuun lajiensa huippunimiä niin Suomesta kuin ulkomailtakin.

Urheilu Mehiläinen toimii urheiluvammojen ennaltaehkäisyn, kuntoutuksen ja hoidon asiantuntijana Suomen yleisurheilukesän kansainvälisimmässä tapahtumassa. Mehiläinen hoitaa tapahtuman aikana kentällä tapahtuvan terveydenhuollon sekä ulkomaalaisten urheilijoiden terveyden konsultoinnin kisatapahtuman aikana.

- Paavo Nurmi Games on meille hieno kokemus sekä tapahtumana mutta myös mahdollisuutena tuoda esille Mehiläisen palveluja sekä kotimaisille että kansainvälisille urheilijoille, iloitsee Turun Urheilu Mehiläisen ja Mehiläinen Neon vastaava lääkäri ja kehitysjohtaja, ortopedi Jussi Rantanen

Urheilu Mehiläinen on yhteistyökumppanina Paavo Nurmi -tapahtumakokonaisuudessa, johon kuuluvat lasten sporttipäivä, Paavo Nurmi Junior ja Masters Games -kilpailut sekä Paavo Nurmi Marathon.

- Paavo Nurmi Games on Turun alueella merkittävä tapahtuma, jota on mahdollistamassa suuri joukko paikallisia urheiluseuroja ja haluamme olla siinä aktiivisesti mukana. Teemme Turun alueella paljon urheiluseurayhteistyötä, ja meillä on pitkät perinteet yleisurheilun tukemisessa. Paavo Nurmi -tapahtumat tekevät myös merkittävää työtä lasten ja nuorten liikunnan lisäämiseksi. Tämä osaltaan on myös meille luontevaa tapa olla mukana tapahtumassa, Mehiläinen Neon yksikönjohtaja Jaana Hilden kertoo.

- On ilo saada kumppaniperheeseen Mehiläisen kaltainen alallaan luotettava ja tunnustettu toimija. Turusta löytyy valtakunnan johtava klinikkakeskittymä, jonne kansainväliset urheilijatähdet ympäri maailmaa saapuvat hakiessaan parasta mahdollista hoitoa. Näiden ammattilaisten käsiin voi luottavaisin mielin antaa Paavo Nurmi Gamesin urheilijoiden lääkintähuollon tapaturman sattuessa. Urheilijapalvelut ovat Turun kisalle tärkeä kilpailuvaltti, ja on hienoa todeta, että myös lääkintähuolto täällä on maailman parasta, Paavo Nurmi Gamesin toimitusjohtaja Jari Salonen kertoo.

Urheilu Mehiläinen palvelee kaikkia urheilua harrastavia, tavoitteellisia aktiiviliikkujia, urheilijoita ja urheiluseuroja. Pääpaino on urheiluvammojen ennaltaehkäisyssä, hoidossa ja kuntoutuksessa sekä tutkimuksessa. Urheilu Mehiläisen moniammatilliset asiantuntijatiimit ja modernit urheilukirurgiaan erikoistuneet verkostot ja sairaalat palvelevat liikkujia ympäri Suomen.

Lisätiedot:

• Mehiläinen Neo, yksikönjohtaja Jaana Hilden
  • Yhteydenotot Mehiläisen viestinnän Minna Kontulaisen kautta, puh. 040 5176 194, minna.kontulainen@mehilainen.fi

Mehiläinen-konserni on tunnettu ja arvostettu yksityinen sosiaali- ja terveyspalveluiden tuottaja Suomessa, joka tarjoaa laadukkaat, kokonaisvaltaiset palvelut nopeasti ja sujuvasti yksityis-, yritys- ja kunta-asiakkaille. Mehiläinen hoitaa, hoivaa ja huolehtii vuosittain yli miljoonasta asiakkaasta. Mehiläisen yli 360 toimipisteessä palveluita tuottaa yhteensä yli 18 000 työntekijää ja ammatinharjoittajaa.