Mekalasi Oy on ostanut Risto Vesalainen Oy:n

Report this content

Sairaala- ja laboratoriotarvikkeita myyvä ja markkinoiva yritys Mekalasi Oy on ostanut 15.2.2018 Risto Vesalainen Oy:n koko osakekannan. Myyjinä olleet Markku Vesalainen ja Jouko Halsas jatkavat yhtiön työntekijöinä.

Risto Vesalainen Oy on toiminut sairaanhoitovälineiden tukkukauppana jo vuodesta 1970 ja myy erityisesti anestesiologian ja kardiologian tuotteita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2017 oli n. 2,2 M€.

Risto Vesalaisella on kattava tuotekokonaisuus, joka yhdessä viime keväisen Pragmatic Oy:n liiketoimintakaupan kanssa täydentää Mekalasin erikoissairaanhoidon tuotevalikoimaa. Nyt toteutuneella kaupalla voimme jatkossa tukea asiakkaitamme entistä tehokkaammin.

Toistaiseksi Risto Vesalainen Oy:n koko toiminta jatkuu kuten ennenkin. Myöhemmin fuusioimme yhtiön Mekalasiin (arvion mukaan kesäkuun aikana), mutta ilmoitamme kaikista muutoksista asiakkaille hyvissä ajoin, toteaa Risto Vesalainen Oy:n hallituksen uusi puheenjohtaja ja Mekalasi Oy:n toimitusjohtaja John Ekholm.

John Ekholm, toimitusjohtaja, Mekalasi Oy 040 723 5434, john.ekholm@mekalasi.fi

www.mekalasi.fi