Merus Power Oyj muuttaa vuosikertomuksen julkaisuaikataulua

Merus Power Oyj:n yhtiötiedote, 16.2.2024 klo 14:00

Merus Power Oyj aikaistaa vuosikertomuksen julkaisua yhdellä päivällä. Vuosikertomus pitää sisällään liiketoimintakatsauksen, hallituksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen vuodelle 2023. Vuosikertomus julkaistaan keskiviikkona 21.2.2024 (aiemmin ilmoitettu torstai 22.2.2024). Vuosikertomuksen julkaiseminen tiedotetaan yhtiötiedotteella ja materiaali löytyy tiedotteen liitteenä olevasta pdf-tiedostosta ja yhtiön sijoittajasivujen osoitteesta https://sijoittajat.meruspower.fi/sijoittajatietoa/raportit-ja-esitykset/.

Jonna Kannosto, markkinointi- ja viestintäjohtaja, jonna.kannosto@meruspower.com, +358 44 357 8320

Merus Power on teknologiayhtiö, joka mahdollistaa kestävän energian murrosta. Suunnittelemme ja tuotamme innovatiivisia sähkötekniikan ratkaisuja, kuten sähkövarastoja, sähkönlaaturatkaisuja ja palveluita uusiutuvan energian ja teollisuuden tarpeisiin. Skaalautuvan teknologiamme avulla mahdollistamme uusiutuvan energian kasvun sähköverkoissa ja parannamme yhteiskunnan energiatehokuutta. Olemme kotimainen innovatiivinen sähkötekniikan erikoisosaaja ja toimimme globaaleilla ja voimakkaasti kasvavilla markkinoilla. Henkilöstömme edustaa kansainvälisesti arvostettua insinööriosaamista. Liikevaihtomme vuonna 2023 oli 29,0 miljoonaa euroa ja osakkeemme kaupankäyntitunnus Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla on MERUS.