Muutos Merus Power Oyj:n johtoryhmässä

Merus Power Oyj, Yhtiötiedote, 10.11.2021 klo 14.30

Raimo Naskali, myyntijohtaja - laitteet, päättää tehtävänsä Merus Powerilla siirtyäkseen toisen yhtiön palvelukseen. Raimo Naskalin seuraajan hakuprosessi on käynnistetty.

”Haluan lämpimästi kiittää Raimoa hyvästä työstä Merus Powerin myynnissä ja johtoryhmässä. Toivotamme hänelle menestystä uusiin haasteisiin”, sanoo Merus Powerin toimitusjohtaja Kari Tuomala.

Merus Powerin johtoryhmä 25.11.2021 alkaen:
Kari Tuomala, Toimitusjohtaja
Rainer Antila, Talousjohtaja
Aki Leinonen, Myyntijohtaja, järjestelmät
Jyri Öörni, Kehitysjohtaja
Maiju Levirinne, Johtaja, toimitusprosessit
Aki Tiira, Jälkimarkkinointi- ja huoltojohtaja

Lisätietoa:
Kari Tuomala, Toimitusjohtaja, kari.tuomala@meruspower.com, +358 40 541 1256
Jonna Kannosto, Markkinointi- ja viestintäjohtaja, jonna.kannosto@meruspower.com, +358 44 357 8320
Alexander Corporate Finance Oy, Hyväksytty neuvonantaja, +358 50 520 4098

Merus Power on teknologiayhtiö, joka hyödyntää kestävän energian murrosta. Suunnittelemme ja tuotamme innovatiivisia sähkötekniikan ratkaisuja, kuten sähkövarastoja, sähkönlaaturatkaisuja ja palveluita uusiutuvan energian ja teollisuuden tarpeisiin. Skaalautuvan teknologiamme avulla mahdollistamme uusiutuvan energian kasvun sähköverkoissa ja parannamme yhteiskunnan energiatehokuutta. Olemme kotimainen innovatiivinen sähkötekniikan erikoisosaaja ja toimimme globaaleilla ja voimakkaasti kasvavilla markkinoilla. Henkilöstömme edustaa kansainvälisesti arvostettua insinööriosaamista. Liikevaihtomme vuonna 2020 oli 6,5 miljoonaa euroa ja osakkeemme kaupankäyntitunnus Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla on MERUS.