Pehmeä liikuntaloma

Marja Putkisto avaa Method Putkisto exclusive kurssit Turkissa huhtikuussa 2015

Marja Putkisto avaa kansainvälisesti arvostetun, Turkissa pidettävän Exclusive – kurssinsa nyt myös suomalaisille Method Putkisto –harrastajille. Suomenkielinen kurssi on 11.- 18. huhtikuuta 2015.

Kurssin hintaan kuuluu aamuin ja illoin Method Putkisto – menetelmällä pehmeää, mutta tutkitusti tehokasta kehonmuokkausta, - liikkeen ja kasvojenhallinnan harjoittelua, illalliset, joista Marja Putkisto emännöi sunnuntain ja perjantain,  -  kuljetukset Dalaman lentokentältä Dionysokseen ja takaisin, majoittumisen moderneihin ja tyylikkäisiin hotellihuoneisiin, joista avautuu henkeäsalpaavan kaunis näköala. Viikko huipentuu tähtitaivaan kattamiin disco-tansseihin.

Lisätietoja www.methodputkisto.com

Arvostettu Tatler Spa Guide valitsi Method Putkiston kurssiloman Dionysoksessa maailman parhaiden joukkoon jo vuonna 2011.

Dionysos on perheomisteinen pieni helmi. ”Laatu ei ole sattumaa”, sanoo omistajapariskunta Ahmet ja Rim. ”Arvomme ‘love, happiness and sharing’ – on elämänfilosofia, joka on meille tärkeä. Koemme, että Method Putkisto kuuluu Dionysokseen ja uskomme, että puolin ja toisin osaamme nauttia kokemuksesta. Meille laatu on luonnon kauneutta ja sitä, että ’vähemmän on enemmän’; haluamme jättää mielelle tilaa. Olemme iloisia saadessamme vieraaksemme nimenomaan Marjan Method Putkisto suomalaisen ryhmän.”

Vuorenrinteellä, upean kanjonin vieressä sijaitsevasta Dionysoksesta on huikea näköala Kumbulükn lahdelle. Ruoka on tuotettu omalla farmilla ja palkittu oliiviöljy puristetaan omalla tehtaalla. Mäntymetsä tuoksuu ja värit hehkuvat Dionysoksessa. Hotelli sijaitsee vuorten ja kanjonien keskellä, josta näkymät avautuvat joka suuntaan; meren huikeisiin väreihin ja jylhiin mäntymetsiin. Dionysokseen kuuluvat: vuohet, lampaat, linnut – kotkat ja haukat – liskot, oravat ja toki kilpikonnat…

Näissä puitteissa on upeaa nostaa itsensä viikoksi oman hyvänolonsa keskiöön.

Kurssi keskittyy vastaamaan käytännön harjoittelulla kysymykseen: ’Miltä tuntuu, kun ryhti on noussut ja liikkuminen on helppoa, elinvoima lisääntyy ja hyvinvointi valtaa kehon ja mielen?’

Kurssi sopii kaikille, kaiken ikäisille, oman kehonsa hyvinvoinnista ja hyvinvoinnin lisäämisestä kiinnostuneille.

”Olen iloinen tästä tilaisuudesta saada jakaa sanoinkuvaamattoman kaunista - ja omalle elämälleni tärkeää - nyt oman maani kansalaisten ja MP ohjaajakuntani kanssa. Uskon, että suomalainen osaa arvostaa Dionysos & Method Putkisto filosofiaa ja nauttia siitä”, Marja Putkisto toteaa.

Mikä Method Putkisto?

Method Putkisto on kokonaisvaltainen kansainvälisen maineen saavuttanut kehon-, liikkeenhallinnan, kehonhuollon ja hyvinvoinnin suomalainen harjoittelumentelmä ja ’life style’ konsepti, jota edelleen käytännön kautta kehittää Marja Putkisto.

Method Putkiston tavoitteena on koko elämän läpi hyvinvoiva, tasapainoisesti liikkuva ihminen. Method Putkisto metodit tukevat ja vahvistavat kehoa, auttavat sitä kestämään rasitusta, vähentävät stressiä ja opettavat oman kehon hallintaa ja syventävät oman kehon tuntemusta. Menetelmä sopii kuntoutukseen. MP:n mukaan hyvinvoinnin perustana on tietoisuus toiminnan rajoista ja samalla kyky eläytyä kehon mahdollisuuksiin.

Suurin Method Putkisto voima piilee kuitenkin sen kokonaiselämyksessä ja MP metodissa; toisin sanoen siinä kuinka se ohjataan.

Suomessa Method Putkisto -tunteja tarjoavat lisensoidut ohjaajat ja Method Putkisto Studiot koko Suomessa. (www.methodputkisto.com). Method Putkisto-ohjaajaksi kouluttaudutaan MP Instituutissa, jossa vuosittain käynnistyy kaksi runsaan vuoden kestävää Method Putkisto & MP Pilates -perusohjaajakoulutusta. Jo valmistuneille ohjaajille on tarjolla jatkuvaa lisäkoulutusta. Method Putkisto Instituutin koulutuspaikkana toimii Kisakallion Urheiluopisto.

Paikkavaraukset: www.methodputkisto.com/fi/shop

Lisätietoja Method Putkistosta ja Turkin kurssista:

Hanna Paananen, hanna.paananen@methodputkisto.com

www.methodputkisto.com

HUOM. Kurssin suomalaisille järjestää: Method Putkisto Finland Oy, (UK kurssit Exclusive Escapes). Lisätietoja Dionysos -hotellista. http://www.exclusiveescapes.co.uk/pages/the-dionysos-estate.