Uusi liikunnan ammattikunta

Report this content

Method Putkisto avaa vuonna 2014 uuden liikunnan ammattikunnan koulutuksen, Method Putkisto 3D Kasvoklinikka-ohjaajakoulutuksen. Lisätietoja antaa Method Putkisto Instituutti, kurssi alkaa huhtikuussa.

MP-opetustekniikkaa opetetaan Method Putkisto Instituutissa. Method Putkisto -harjoitteiden laadun varmistamiseksi ja tulosten sekä turvallisuuden takaamiseksi Method Putkisto ja Method Putkisto Pilates -tunteja voivat antaa vain rekisteröidyt Method Putkisto ja Method Putkisto Pilates – ohjaajat. Method Putkisto Instituutin kouluttamia ohjaajia on tällä hetkellä noin 70 ympäri Suomen. www.methodputkisto.com

Harper’s Bazaar suosittelee Method Putkisto Kasvoklinikkaa

Botox saattaa aiheuttaa masennusta, kertoo brittilehti Harper’s Bazaar elokuun 2013 numerossaan artikkelissaan ”Can Botox make you Happy?” ja pohtii, onko Botoxissa sittenkään onnen avaimet. Botoxilla jäykistetyt kasvolihakset kun eivät lähetäkään aivoille tärkeitä tunneimpulsseja. Artikkelissa todetaan, että Botoxin rinnalla voi kokeilla luonnollisia keinoja, ja maailman johtava kauneustoimittaja suositteleekin suomalaista Marja Putkiston kehittämää menetelmää. ”Method Putkisto on keino nostaa kasvoja, kiinteyttää leukaa ja nostaa kasvojen lihaksia. Method Putkisto on toistuvasti Harper’s Bazaarin suosittelema, joten kovassa sarjassa mennään”, iloitsee Marja Putkisto

Pään kannatus kruunaa ryhdin

Method Putkisto 3D Luonnollinen kasvoklinikka on kokonaisvaltainen tapa lähestyä kasvoja. Pään asento vaikuttaa niskaan ja yläselkään.
– Menetelmällä ihminen oppii itsenäisesti parantamaan kasvojen lihastasapainoa. Ihminen kaunistuu, parantaa ilmaisukykyään ja lievittää stressin vaikutuksia, kommentoi Marja Putkisto. MP 3D Kasvoklinikka – ohjelman pohjana on pään oikea kannatus ja ylävartalon asento. Ohjelman avulla voi tasapainottaa koko kehon säätämällä kasvolihasten käyttöä ja hallita pään kannatusta. Pään verenkierto lisääntyy ja harjoitusten myötä myös kasvolihakset kohottuvat ja kasvojen jännitystilat tasapainottuvat, Marja Putkisto kertoo.

Marja Putkisto

Marja Putkisto on Method Putkiston kehittäjä, MP Instituutin perustaja, tuottaja. Hän on julkaissut metodeistaan kaikkiaan 10 kirjaa ja työskennellyt 25 vuotta kehonhallinnan kokopäiväisenä ammattilaisena. Marja toimii Method Putkisto Finland Oy:n johtajana ja MP Instituutin ohjaajakoulutuksen vastaavana kouluttajana sekä Suomessa että Isossa-Britanniassa.  Useita kansainvälisiä kunniamainintoja saavuttanut Method Putkisto viettää kuluvana vuonna 21-vuotisjuhlavuottaan MP-ohjaajien vuotena.

Lisätietoja antaa:

Marja Putkisto puhelin: 050 318 8338    marja.putkisto@methodputkisto.com