84 976 kappaletta Metsä Boardin A-osaketta muunnettu B-osakkeeksi

Metsä Board Oyj Osakkeiden kokonaismäärä ja kokonaisäänimäärä 25.2.2021 klo 13

84 976 kappaletta Metsä Board Oyj:n A-osaketta on yhtiöjärjestyksen 14 §:n nojalla muunnettu 84 976 B-osakkeeksi. Muuntaminen on merkitty kaupparekisteriin 25.2.2021 ja kaupankäynti näillä osakkeilla alkaa arviolta 26.2.2021.

Metsä Boardin osakkeiden kokonaismäärä on 355 512 746 kappaletta. Muuntamisen jälkeen A-osakkeita on 32 802 175  kappaletta, jotka oikeuttavat noin 67 prosenttiin yhtiön äänivallasta ja B-osakkeita 322 710 571 kappaletta, jotka oikeuttavat noin 33 prosenttiin yhtiön äänivallasta.

METSÄ BOARD OYJ

Katri Sundström, sijoittajasuhdejohtaja, Metsä Board, puh. 010 462 0101

Metsä Board
www.metsaboard.com

Metsä Board on Euroopan johtava ensikuitukartonkien valmistaja. Keskitymme kevyisiin ja korkealaatuisiin taive- ja tarjoilupakkauskartonkeihin sekä valkoisiin kraftlainereihin. Tuotteidemme puhdas ensikuitu on uusiutuva ja turvallinen raaka-aine kestävästi hoidetuista pohjoisista metsistä. Olemme edelläkävijä vastuullisuudessa, ja tavoitteenamme ovat täysin fossiilittomat tehtaat ja raaka-aineet vuoteen 2030 mennessä.

Kehitämme yhdessä asiakkaidemme kanssa innovatiivisia pakkausratkaisuja luomaan parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Vuonna 2020 liikevaihtomme oli noin 1,9 miljardia euroa, ja työllistämme noin 2 400 henkilöä. Metsä Board on osa Metsä Groupia. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.

Seuraa Metsä Boardia: Twitter LinkedIn YouTube Instagram