ARVOPAPERIMARKKINALAIN 2. LUVUN 10 PYKÄLÄN MUKAINEN ILMOITUS CAPITAL GROUPIN OSAKEOMISTUKSESTA M-REA

M-real Oyj Pörssi-ilmoitus 20.10.2004 klo 13.45

ARVOPAPERIMARKKINALAIN 2. LUVUN 10 PYKÄLÄN MUKAINEN ILMOITUS CAPITAL
GROUPIN OSAKEOMISTUKSESTA M-REAL OYJ:SSÄ

M-real Oyj:n saaman tiedon mukaan The Capital Group Companies, Inc. -
yhtiön omistusosuus M-realissa on 18.10.2004 laskenut 3,54
prosenttiin osakepääomasta ja 1,14 prosenttiin äänivallasta. The
Capital Group Companies omistaa yhteensä 11 604 233 B-osaketta.

The Capital Group Companies Inc. on sijoituspalveluihin keskittynyt
yhtiöryhmä.

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja ja edelläkävijä vastuullisuudessa. Yhtiö keskittyy kevyisiin ja korkealuokkaisiin taive- ja tarjoilupakkauskartonkeihin sekä valkoisiin kraftlainereihin, joita käytetään kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkauksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme innovatiivisia pakkausratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Tavoitteenamme ovat täysin fossiilittomat tehtaat ja raaka-aineet vuoteen 2030 mennessä. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2019 oli 1,9 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 400 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.