Camilla Wikström Metsä Boardin henkilöstöjohtajaksi

Metsä Board Oyj Muutos johtoryhmässä 2.5.2019 klo 12.00

Diplomi-insinööri Camilla Wikström on nimitetty Metsä Groupiin kuuluvan Metsä Boardin henkilöstöjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.6.2019 alkaen. Wikström on työskennellyt Metsä Groupissa vuodesta 2002 alkaen ja hänen nykyinen tehtävänsä on Metsä Fibren selluliiketoiminnan tuotantojohtaja.

Metsä Boardin henkilöstöjohtajana vuodesta 2011 toiminut Susanna Tainio siirtyy 1.6.2019 Metsä Groupin henkilöstön kehityksestä vastaavaksi johtajaksi.

Mika Joukio, toimitusjohtaja, puh. 010 465 4300
Katri Sundström, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 0400 976 333

Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja. Tuotevalikoimaamme kuuluvat taive- ja tarjoilupakkauskartongit sekä valkoiset kraftlainerit. Kevyet kartonkimme on kehitetty tarjoamaan parempia, turvallisempia ja ympäristöystävällisempiä ratkaisuja kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkaussovelluksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme ratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin.

Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2018 oli 1,9 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 400 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.

Seuraa Metsä Boardia: Twitter LinkedIn YouTube Instagram Slideshare