EU:n komissiolta ehdollinen hyväksyntä Reflexin tehtaan myynnille

M-real Oyj Pörssitiedote 4.6.2008

EU:n komissio on hyväksynyt kaupan, jossa M-real myy Reflexin tehtaan
Arjowigginsille. Hyväksymisen ehtona on, että Arjowiggins myy
Reflexin itsejäljentävien ja digitaalipainopaperien liiketoiminnat
kolmannelle osapuolelle 180 päivän kuluessa."M-real ja Arjowiggins analysoivat komission päätöstä ja pohtivat
mahdollisuuksia edetä asiassa. M-real antaa lisätietoja asiasta
mahdollisimman pian. Reflexin tehdas jatkaa toimintaansa normaalisti
M-realin täydellä tuella," sanoo M-realin toimitusjohtaja Mikko
Helander.

Talousjohtaja Seppo Parvi, puh. 010 465 4321
Viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja Juha Laine, puh. 010 465 4335

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja ja edelläkävijä vastuullisuudessa. Yhtiö keskittyy kevyisiin ja korkealuokkaisiin taive- ja tarjoilupakkauskartonkeihin sekä valkoisiin kraftlainereihin, joita käytetään kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkauksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme innovatiivisia pakkausratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Tavoitteenamme ovat täysin fossiilittomat tehtaat ja raaka-aineet vuoteen 2030 mennessä. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2019 oli 1,9 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 400 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.