Korjaus Metsä Boardin tammi–maaliskuun 2020 osavuosikatsaukseen

Metsä Board Oyj Pörssitiedote 29.4.2020 kello 17.45

Metsä Board korjaa tammi-maaliskuun 2020 osavuosikatsaustaan.

Osavuosikatsauksen rahavirtalaskelmassa sivulla 15 ”Pitkäaikaisten lainojen ja muiden rahoituserien muutos” oikea luku on -1,3 miljoonaa euroa (oli -50,3 miljoonaa euroa), ”Rahoituksen nettorahavirta” oikea luku on -1,3 miljoonaa euroa (oli -50,3 miljoonaa euroa) sekä ”Rahavarojen muutos” oikea luku on 49,0 miljoonaa euroa (oli 45,9 miljoonaa euroa).

Korjattu osavuosikatsaus on kokonaisuudessaan tämän tiedotteen liitteenä.

Katri Sundström, sijoittajasuhdejohtaja, Metsä Board, puh. 010 462 0101

Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja ja edelläkävijä vastuullisuudessa. Yhtiö keskittyy kevyisiin ja korkealuokkaisiin taive- ja tarjoilupakkauskartonkeihin sekä valkoisiin kraftlainereihin, joita käytetään kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkauksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme innovatiivisia pakkausratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Tavoitteenamme ovat täysin fossiilittomat tehtaat ja raaka-aineet vuoteen 2030 mennessä.

Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2019 oli 1,9 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 400 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.

Seuraa Metsä Boardia: Twitter LinkedIn YouTube Instagram