M-REAL OYJ:LTÄ 500 MILJOONAN EURON SYNDIKOITU LAINA

allekirjoitettu 700 miljoonan euron suuruinen luottosopimus. Luoton
laina-aika on viisi vuotta ja pääjärjestäjät ovat Barclays Capital,
BNP Paribas, Commerzbank, Danske Bank ja Nordea. Järjestelyyn
osallistui yhteensä 21 pankkia.

Lisätietoja antavat M-realin talous- ja rahoitusjohtaja Juhani Pöhö,
puh. 010 469 5283 sekä toimitusjohtaja Aapo Nikunen, Metsä Group
Financial Services Oy, puh. 010 469 4255

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja ja edelläkävijä vastuullisuudessa. Yhtiö keskittyy kevyisiin ja korkealuokkaisiin taive- ja tarjoilupakkauskartonkeihin sekä valkoisiin kraftlainereihin, joita käytetään kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkauksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme innovatiivisia pakkausratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Tavoitteenamme ovat täysin fossiilittomat tehtaat ja raaka-aineet vuoteen 2030 mennessä. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2019 oli 1,9 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 400 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.