M-REAL OYJ TOIMENPITEISIIN KILPAILUVIRAN

M-real Oyj Pörssitiedote 10.6.2004 klo 16.45

M-REAL OYJ TOIMENPITEISIIN KILPAILUVIRANOMAISTEN TUTKIMUSTEN VUOKSI

M-real jatkaa toimenpiteitä vastatakseen kilpailuviranomaisten
tutkimuksiin, joiden yhteydessä tehtiin tarkastuskäyntejä konsernin
toimitiloihin Suomessa. M-real on valinnut asianajotoimisto Herbert
Smithin käymään läpi asiakirjat, jotka luovutettiin
kilpailuviranomaisille tarkastuskäyntien yhteydessä ja avustamaan
yhtiötä sisäisissä tutkimuksissa.

M-real on saanut tietoonsa, että yhtiötä kohtaan, muiden
paperintuottajien ohella, on nostettu joukkokanne Yhdysvalloissa.

Lisätietoja antaa toimitusjohtaja Jouko M. Jaakkola +358 10 469 4118

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja ja edelläkävijä vastuullisuudessa. Yhtiö keskittyy kevyisiin ja korkealuokkaisiin taive- ja tarjoilupakkauskartonkeihin sekä valkoisiin kraftlainereihin, joita käytetään kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkauksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme innovatiivisia pakkausratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Tavoitteenamme ovat täysin fossiilittomat tehtaat ja raaka-aineet vuoteen 2030 mennessä. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2019 oli 1,9 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 400 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.