M-REAL PIENENTÄÄ OSAKKEENSA PöRSSIERÄÄ

M-real Oyj on hakenut Helsingin Pörssiltä osakkeidensa pörssierän
pienentämistä nykyisestä 500 kappaleesta 200 kappaleeseen. Muutos
astuu voimaan 14.3.2005.

Pörssierän pienentämisellä M-real haluaa lisätä edellytyksiä
sijoittaa M-realin osakkeisiin, lisätä osakkeillaan käytävää kauppaa
ja näin parantaa osakkeensa likviditeettiä.

M-realin osakkeet on listattu Helsingin Pörssissä. M-realilla on
kaksi osakesarjaa: A-osake (MRLAV) ja B-osake (MRLBV). Yhtiön
osakkeiden kokonaismäärä on 328 165 612.

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja ja edelläkävijä vastuullisuudessa. Yhtiö keskittyy kevyisiin ja korkealuokkaisiin taive- ja tarjoilupakkauskartonkeihin sekä valkoisiin kraftlainereihin, joita käytetään kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkauksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme innovatiivisia pakkausratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Tavoitteenamme ovat täysin fossiilittomat tehtaat ja raaka-aineet vuoteen 2030 mennessä. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2019 oli 1,9 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 400 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.