M-real vahvistaa yhteiskuntavastuun ja edunvalvonnan koordinointia

Lehdistötiedote 26.1.2004

M-real on päättänyt vahvistaa organisaatiotaan yhteiskuntavastuuseen ja
edunvalvontaan liittyvissä asioissa. Tarkoituksena on tehostaa yhtiön yleisiä
toimintaedellytyksiä.

MMT Armi Temmes on nimitetty yhteiskuntasuhdejohtajaksi 1.2.2004 lähtien. Hänen
tehtävänään on M-realin yhteiskuntavastuupolitiikan kehittäminen ja toimeenpano
sekä M-realin edunvalvonnan koordinointi yhteistyössä konsernijohdon,
liiketoimintojen ja kunkin aihepiirin asiantuntijoiden kanssa. Hän on aiemmin
toiminut M-realin ympäristöjohtajana.

Armi Temmes raportoi toimitusjohtajalle.

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja ja edelläkävijä vastuullisuudessa. Yhtiö keskittyy kevyisiin ja korkealuokkaisiin taive- ja tarjoilupakkauskartonkeihin sekä valkoisiin kraftlainereihin, joita käytetään kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkauksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme innovatiivisia pakkausratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Tavoitteenamme ovat täysin fossiilittomat tehtaat ja raaka-aineet vuoteen 2030 mennessä. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2019 oli 1,9 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 400 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.