M-REALIN METSÄOMAISUUDEN MYYNTI

M-real Oyj Pörssitiedote 28.5.2004 klo 15.45

M-REALIN METSÄOMAISUUDEN MYYNTI

Aiemmin kerrotun mukaisesti tieto M-realin aikeista myydä
metsäomaisuuttaan pitää paikkansa. Toimitusjohtaja Jouko M. Jaakkola
kertoi M-realin vuoden 2003 tilinpäätösjulkistuksen yhteydessä, että
M-real aikoo myydä metsäomaisuuttaan vuoden 2004 kolmannen
vuosineljänneksen loppuun mennessä.

Uutistoimisto Reuters on tänään uutisoinut M-realin metsäomaisuuden
myynnin aikatauluista ja kauppasummasta. M-real tarkentaa, että
kauppasummasta tai aikataulusta ei ole tehty päätöksiä. Reutersin
uutisessa esitetyt luvut ovat arvioita. Myöskään lopullista ostajaa
tai ostajaryhmää ei ole valittu.

Lisätietoja antaa johtaja Juhani Pöhö puh. 010 469 5283

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja ja edelläkävijä vastuullisuudessa. Yhtiö keskittyy kevyisiin ja korkealuokkaisiin taive- ja tarjoilupakkauskartonkeihin sekä valkoisiin kraftlainereihin, joita käytetään kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkauksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme innovatiivisia pakkausratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Tavoitteenamme ovat täysin fossiilittomat tehtaat ja raaka-aineet vuoteen 2030 mennessä. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2019 oli 1,9 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 400 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.