M-REALIN OPTIOTODISTUSTEN MERKINTäAIKA P

M-REALIN OPTIOTODISTUSTEN MERKINTäAIKA PääTTYI

M-real Oyj:n  vuonna 1997 liikkeelle laskeman optiolainan
optiotodistusten merkintäaika päättyi 31.10.2003. Kukin vuoden
optiotodistus oikeutti niiden haltijaa merkitsemään yhden M-real
Oyj:n B-osakkeen hintaan 8,75 euroa. Optio-oikeuksien haltijat eivät
merkinneet uusia B-osakkeita.

M-real Oyj

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja ja edelläkävijä vastuullisuudessa. Yhtiö keskittyy kevyisiin ja korkealuokkaisiin taive- ja tarjoilupakkauskartonkeihin sekä valkoisiin kraftlainereihin, joita käytetään kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkauksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme innovatiivisia pakkausratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Tavoitteenamme ovat täysin fossiilittomat tehtaat ja raaka-aineet vuoteen 2030 mennessä. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2019 oli 1,9 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 400 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.