M-REALIN VUOSIKERTOMUS 2002 ILMESTYNYT

M-real Oyj Pörssi-ilmoitus 27.2.2003 klo 16.30

M-REALIN VUOSIKERTOMUS 2002 ILMESTYNYT

M-real –konsernin vuosikertomus vuodelta 2002 on ilmestynyt.

M-real julkaisee myös verkkovuosikertomuksen www-sivuillaan
osoitteessa www.m-real.com. Verkkovuosikertomuksen kielet ovat
englanti ja suomi.

Painetun kertomuksen voi tilata M-realin konserniviestinnästä, fax
010 469 4531, sähköposti corporate.communications@m-real.com.

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja ja edelläkävijä vastuullisuudessa. Yhtiö keskittyy kevyisiin ja korkealuokkaisiin taive- ja tarjoilupakkauskartonkeihin sekä valkoisiin kraftlainereihin, joita käytetään kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkauksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme innovatiivisia pakkausratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Tavoitteenamme ovat täysin fossiilittomat tehtaat ja raaka-aineet vuoteen 2030 mennessä. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2019 oli 1,9 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 400 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.