M-REALIN VUOSIRAPORTIT 2004 ON JULKAISTU

M-real Oyj Pörssi-ilmoitus 1.3.2004 klo 15.15

M-REALIN VUOSIRAPORTIT 2004 ON JULKAISTU

M-real –konsernin vuosiraportit 2004 on julkaistu. Kokonaisuuteen
kuuluvat kolme julkaisua, jotka ovat tilinpäätösraportti,
yhteiskuntavastuuraportti sekä vuosikatsaus.

Tilinpäätösraportin kielet ovat suomi, ruotsi ja englanti.
Yhteistkuntavastuuraportin kielet ovat suomi ja englanti.
Vuosikatsaus on nyt saatavissa suomeksi ja englanniksi, ja kuukauden
sisällä myös ruotsiksi, saksaksi ja ranskaksi.

Painetun kertomuksen voi tilata M-realin konserniviestinnästä, fax
010 469 4531, sähköposti corporate.communications@m-real.com.

Julkaisut ovat saatavilla pdf muodossa myös internetsivuilta www.m-
real.com

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja ja edelläkävijä vastuullisuudessa. Yhtiö keskittyy kevyisiin ja korkealuokkaisiin taive- ja tarjoilupakkauskartonkeihin sekä valkoisiin kraftlainereihin, joita käytetään kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkauksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme innovatiivisia pakkausratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Tavoitteenamme ovat täysin fossiilittomat tehtaat ja raaka-aineet vuoteen 2030 mennessä. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2019 oli 1,9 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 400 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.