Metsä Boardin sijoittajasuhdetoiminnalle tunnustusta

Metsä Board Oyj Tiedote 27.6.2012

Metsä Board on voittanut Euroopan parhaan sijoittajasuhdetoiminnan Grand Prix palkinnon small cap -yritysten sarjassa IR Magazine Europe Awards 2012 -kilpailussa. Metsä Board oli ainoana suomalaisena yrityksenä ehdolla Euroopan parhaasta sijoittajasuhdetoiminnasta.

”Palkinto on hieno tunnustus sijoittajasuhdetoiminnallemme”, kommentoi Metsä Boardin toimitusjohtaja Mikko Helander. ”Metsä Boardin rakennemuutos kartonkiyhtiöksi on onnistunut, ja olemme myös onnistuneet muutosprosessin ja sen tavoitteiden avoimessa ja johdonmukaisessa viestinnässä eri pääomamarkkinoiden osapuolten suuntaan.”

Alan arvostetuimpiin julkaisuihin kuuluvan IR Magazine -lehden IR Magazine Award -palkinnot myönnetään vuosittain tunnustuksena yrityksille, jotka ovat hoitaneet sijoittajasuhteitaan menestyksekkäästi. Voittajat valitaan kattavan tutkimuksen perusteella, jota varten haastateltiin kuluneen vuoden aikana noin 500 eurooppalaista varainhoitajaa ja analyytikkoa. Palkittuja yrityksiä pidetään sijoittajasuhteiden hoidon malliesimerkkeinä.

Palkinnot jaettiin kesäkuun lopussa Lontoossa.

Lue lisää IR Magazinen verkkosivuilta: http://www.insideinvestorrelations.com/events/ir-magazine-awards/ir-magazine-europe-awards-2012/winners/

Juha Laine, viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja, Metsä Board, puh. 010 465 4335