Metsä Boardin taloudellinen raportointi ja yhtiökokous vuonna 2025

Metsä Board Oyj Pörssitiedote Tulosjulkistamisajankohdat 1.8.2024 klo 12.15

Metsä Board Oyj julkistaa vuonna 2025 seuraavat taloudelliset raportit:

Tilinpäätöstiedote vuodelta 2024 6.2.2025
Osavuosikatsaus tammi–maaliskuulta 2025 29.4.2025
Puolivuosikatsaus tammi–kesäkuulta 2025 31.7.2025
Osavuosikatsaus tammi–syyskuulta 2025 23.10.2025

Metsä Board Oyj:n vuoden 2024 vuosikatsaus, joka sisältää hallituksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen liitetietoineen, julkaistaan suomen- ja englanninkielisenä yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://www.metsagroup.com/metsaboard/sijoittajat/ 17.2.2025 alkavalla viikolla (viikko 8).

Metsä Board Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi 20.3.2025. Yhtiön hallitus kutsuu kokouksen koolle myöhempänä ajankohtana.

Katri Sundström, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 010 462 0101

Metsä Board
metsagroup.com/fi/metsaboard

Metsä Board valmistaa kevyitä ja korkealaatuisia taive- ja tarjoilupakkauskartonkeja sekä valkoisia kraftlainereita. Tuotteidemme puhdas ensikuitu on uusiutuva, turvallinen ja kierrätettävä raaka-aine pohjoisista metsistä. Tavoitteenamme ovat täysin fossiilittomat tehtaat ja raaka-aineet vuoden 2030 loppuun mennessä. Edistämme monimuotoista, yhdenvertaista ja mukaan ottavaa kulttuuria.

Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä. Vuonna 2023 liikevaihtomme oli 1,9 miljardia euroa, ja työllistämme noin 2 300 henkilöä. Metsä Board on osa Metsä Groupia, jonka emoyhtiö Metsäliitto Osuuskunnan omistavat yli 90 000 suomalaista metsänomistajaa. Koko Metsä Groupin liikevaihto oli 6,1 miljardia euroa.

Seuraa Metsä Boardia: LinkedIn  X  Instagram  YouTube