Metsä Boardin vuoden 2016 vuosikertomus ja tilinpäätös julkaistu

Metsä Board Oyj Tilinpäätös ja toimintakertomus 28.2.2017 klo 13

Metsä Board Oyj, joka kuuluu Metsä Groupiin, on julkaissut vuosikertomuksen ja tilinpäätöksen tilikaudelta 1.1.–31.12.2016 suomeksi ja englanniksi. Vuosikertomus sisältää vuosikatsauksen, tilinpäätöksen, tilintarkastuskertomuksen,  selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvityksen.

Vuosikertomus on luettavissa yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.metsaboard.com. Painettuja vuosikertomuksia voi tilata yhtiön verkkosivuilta osoitteesta www.metsaboard.com/orderpublications 20.3.2017 alkaen.

Myös Metsä Groupin vuoden 2016 vuosiesite ja tilinpäätös suomeksi ja englanniksi sekä kestävän kehityksen raportti englanniksi on julkaistu. Ne löytyvät Metsä Groupin verkkosivuilta osoitteesta www.metsagroup.fi.

METSÄ BOARD OYJ

Liitteet:

Vuosikertomus 2016

Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys 2016

Katri Sundström, sijoittajasuhdejohtaja, katri.sundstrom@metsagroup.com, puh. 0400 976 333

Marjo Halonen, viestintäjohtaja, marjo.halonen@metsagroup.com, puh. 050 598 7046

www.metsaboard.com

Metsä Board on johtava eurooppalainen taivekartongin ja valkoisen ensikuitulainerin valmistaja. Sen keveät kartongit on kehitetty ennen muuta kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkauksiin. Yhtiön käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta pohjoisista metsistä.

Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2016 oli 1,7 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 500 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Sen osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.