Metsä-Serla: Tuloksen julkistaminen ja analyytikkotilaisuus 30.10.2000

27.10.2000

METSÄ-SERLA OYJ:N OSAVUOSIKATSAUS TAMMI-SYYSKUULTA 2000
Metsä-Serla Oyj julkistaa osavuosikatsauksensa tammi-syyskuulta 2000
maanantaina 30.10.2000 klo 13.00.

Analyytikoille ja sijoittajille järjestetään tiedotustilaisuus klo 15.00
ravintola Palacen Union-salissa, Eteläranta 10.

Tilaisuudessa on kahvitarjoilu.

Tervetuloa!

Metsä-Serla Oyj

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja ja edelläkävijä vastuullisuudessa. Yhtiö keskittyy kevyisiin ja korkealuokkaisiin taive- ja tarjoilupakkauskartonkeihin sekä valkoisiin kraftlainereihin, joita käytetään kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkauksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme innovatiivisia pakkausratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Tavoitteenamme ovat täysin fossiilittomat tehtaat ja raaka-aineet vuoteen 2030 mennessä. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2019 oli 1,9 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 400 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.