MOODY´S ALENSI M-REALIN LUOTTOLUOKITUSTA

M-real Oyj Pörssitiedote 7.7.2006 klo 08.00

MOODY´S ALENSI M-REALIN LUOTTOLUOKITUSTA

Moody´s Investors Service on alentanut M-realin Ba3 luottoluokituksen
tasolle B2. Luokituksen näkymät säilyvät negatiivisina.

Luottoluokituksen laskun vaikutus M-realin nykyisiin
rahoituskustannuksiin on 2,5 miljoonaa euroa vuodessa.

Lisätiedot: Metsä Group Financial Services Oy:n toimitusjohtaja Aapo
Nikunen puh. 0500 848 116 tai M-realin toimitusjohtaja Hannu Anttila
puh. 010 469 4343 tai 050 2398

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja ja edelläkävijä vastuullisuudessa. Yhtiö keskittyy kevyisiin ja korkealuokkaisiin taive- ja tarjoilupakkauskartonkeihin sekä valkoisiin kraftlainereihin, joita käytetään kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkauksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme innovatiivisia pakkausratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Tavoitteenamme ovat täysin fossiilittomat tehtaat ja raaka-aineet vuoteen 2030 mennessä. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2019 oli 1,9 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 400 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.