MOODY´S MUUTTAA M-REALIN BA2 LUOTTOLUOKITUKSEN NÄKYMIÄ

MOODY´S MUUTTAA M-REALIN BA2 LUOTTOLUOKITUKSEN NÄKYMIÄ

Moody’s Investors Services on tänään ilmoittanut muuttavansa M-realin
Ba2 luottoluokituksen näkymät vakaista negatiivisiksi. Moody’sin
mukaan näkymien muutos negatiivisiksi aiheutuu Euroopan
paperiteollisuuden toimintaympäristön edelleen jatkuvasta
heikkoudesta.

Luottoluokituksen näkymien muutoksella ei ole vaikutusta M-realin
nykyisten lainojen ja luottosopimusten kustannuksiin.

Lisätietoja antaa Metsä Group Financial Services Oy:n toimitusjohtaja
Aapo Nikunen puh. 010 469 4255

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja ja edelläkävijä vastuullisuudessa. Yhtiö keskittyy kevyisiin ja korkealuokkaisiin taive- ja tarjoilupakkauskartonkeihin sekä valkoisiin kraftlainereihin, joita käytetään kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkauksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme innovatiivisia pakkausratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Tavoitteenamme ovat täysin fossiilittomat tehtaat ja raaka-aineet vuoteen 2030 mennessä. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2019 oli 1,9 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 400 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.