SEPPO PUOTINEN M-REALIN OFFICE PAPERS -TOIMIALAN JOHTAJAKSI

SEPPO PUOTINEN M-REALIN OFFICE PAPERS -TOIMIALAN JOHTAJAKSI

M-real Oyj:n hallitus on nimittänyt Seppo Puotisen yhtiön Office
Papers –toimialan johtajaksi 10.10.2005 alkaen. Puotisen muut
vastuualueet säilyvät ennallaan. Hän on yhtiön johtokunnan jäsen ja
vastaa tällä hetkellä M-realin strategiakehityksestä ja
myyntiverkostosta.

Office Papers -toimialan johtoryhmässä ei tapahdu muita
henkilömuutoksia.

Peter Sandberg, toimialan nykyinen johtaja, siirtyy toisen
työnantajan palvelukseen.

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja ja edelläkävijä vastuullisuudessa. Yhtiö keskittyy kevyisiin ja korkealuokkaisiin taive- ja tarjoilupakkauskartonkeihin sekä valkoisiin kraftlainereihin, joita käytetään kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkauksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme innovatiivisia pakkausratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Tavoitteenamme ovat täysin fossiilittomat tehtaat ja raaka-aineet vuoteen 2030 mennessä. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2019 oli 1,9 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 400 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.