VÄLITYSTUOMIO METSÄ TISSUE OYJ:N VÄHEMMI

välitystuomiossa vahvistanut Metsä Tissue Oyj:n vähemmistöosakkeiden
lunastushinnaksi 12,30 euroa osakkeelta. Lunastushinta maksetaan
Metsä Tissue Oyj:n vähemmistöosakkeenomistajille mahdollisimman pian
sen jälkeen, kun välitystuomio on tullut lainvoimaiseksi.

Veli-Matti Mynttinen, varatoimitusjohtaja, Markkinointi & Myynti,
M-real Oyj puh. 010469 4655, GSM 050 2895

Metsä Board www.metsaboard.com Metsä Board on johtava eurooppalainen korkealaatuisten ensikuitukartonkien valmistaja ja edelläkävijä vastuullisuudessa. Yhtiö keskittyy kevyisiin ja korkealuokkaisiin taive- ja tarjoilupakkauskartonkeihin sekä valkoisiin kraftlainereihin, joita käytetään kuluttaja-, myymälä- ja tarjoilupakkauksissa. Työskentelemme yhdessä asiakkaittemme kanssa globaalisti löytääksemme innovatiivisia pakkausratkaisuja, jotka luovat parempia kuluttajakokemuksia pienemmillä ympäristövaikutuksilla. Metsä Boardin käyttämä puhdas ensikuitu on uusiutuvaa raaka-ainetta, joka on jäljitettävissä kestävästi hoidettuihin pohjoisiin metsiin. Tavoitteenamme ovat täysin fossiilittomat tehtaat ja raaka-aineet vuoteen 2030 mennessä. Metsä Boardin maailmanlaajuinen myyntiverkosto palvelee merkkituotevalmistajia, jalostajia ja tukkureita. Yhtiön liikevaihto vuonna 2019 oli 1,9 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 400 henkilöä. Metsä Board kuuluu Metsä Groupiin. Metsä Boardin osake on listattuna Nasdaq Helsingissä.