Tilaa taimet ajoissa!

Laadukkaat puuntaimet ja istutustyöt ovat nyt tilattavissa ensi keväälle paikalliselta metsäasiantuntijaltamme tai lähimmästä toimistostamme.

Itse istutustyöt tekevä omistajajäsen saa uusiin, yli 6 000 kappaleen taimitilauksiin kaupan päälle istutusputken ja -vakan sekä uusiin 4 000–6 000 kappaleen taimitilauksiin saa ilmaiseksi istutusputken, kunhan tilaus tehdään viimeistään 31. joulukuuta 2014.

Hae täältä metsäasiantuntijasi yhteystiedot, ja tilaa häneltä taimet.

Lisäksi hyviä istutusvälinetarjouksia omistajajäsenillemme:

Finputki 4 (45 mm) 97,–

Finputki 5 (50–55 mm) 98,–

Finputki 6 (63 mm) 102,–

Finputki 7 (75 mm) 113,–

Finputki 4 ja istutusvakka 133,–

Finputki 5 ja istutusvakka 134,–

Finputki 6 ja istutusvakka 138,–

Finputki 7 ja istutusvakka 149,–

Taimivakka 36,–

Hinnat euroa/kpl (sis. alv.) ja toimituskulu 9,90 euroa/toimitus (sis. alv). Istutusvälinetarjoukset voimassa 31. maaliskuuta 2015 saakka.

Tilaukset Uittokalusto Oy:stä puhelimitse (015) 555 0402 tai sähköpostilla shop@uittokalusto.fi. Mainitse tilauksesi yhteydessä Metsäliitto Osuuskunnan jäsennumerosi. Hankintakulun voit vähentää metsätalouden verotuksessasi.

Yrityksestä

Metsä Forestwww.metsaforest.com Metsä Forest on markkinajohtaja puukaupassa ja metsäenergiassa Suomessa. Se vastaa Metsä Groupin puunhankinnasta ja tarjoaa emoyhtiö Metsäliitto Osuuskunnan omistajajäsenille kattavat puukaupan sekä metsän- ja luonnonhoidon palvelut. Metsäliitto Osuuskuntaan kuuluu noin 103 000 metsänomistajaa, jotka omistavat yhteensä noin puolet Suomen yksityismetsistä. Metsä Forestin liikevaihto vuonna 2018 oli 2,0 miljardia euroa, ja se työllistää noin 840 henkilöä.