Asutko pääkaupunkiseudulla?

Jos asut, sinulle on tarjolla kiinnostavia ja mukavia metsäasioita.

Järjestämme marraskuun 7. päivänä Espoossa Revontulenpuisto 2:ssa Metsätilan sukupolvenvaihdos -teemaillan tuoreille metsänomistajille ja sukupolvenvaihdosta suunnitteleville.

”Teemaillan aikana käsitellään metsänomistamisen perusasioita ja erilaisia tapoja omistaa metsää sekä kerrotaan, mitä asioita metsätilan sukupolvenvaihdokseen kuuluu”, Pääkaupunkiseudun palvelutoimistoa luotsaava metsäasiantuntija Marja-Liisa Riipinen kertoo.

Myöhemmin marraskuussa Metsä Group on mukana Metsämessuilla, jotka järjestetään 22.–24.11. Messukeskuksessa Helsingissä. Kyseessä on yksi alan suurimmista tapahtumista Suomessa. Sovi yksityistapaaminen metsäasiantuntijamme kanssa Metsä Groupin osastolle, niin lähetämme sinulle pääsylipun tapahtumaan.

”Metsäasiantuntijamme kanssa voit keskustella kaikista metsäomaisuutesi hoitoon liittyvistä asioista. Hän voi käydä kanssasi läpi monipuolista palveluvalikoimaamme.  Hän esittelee vaikkapa Metsäverkon tarjoamia mahdollisuuksia ja antaa opastusta sen käytössä, jos palvelu on jollain tapaa tuttu entuudestaan. Jos haluat neuvontaa jostain tietystä asiasta, kerro siitä samalla, kun varaat ajan”, Riipinen kehottaa.

Ilman ajanvaraustakin osastolla voi keskustella metsänhoidosta ja puunmyynnistä sekä tutustua Metsäliitto Osuuskunnan jäsenetuihin. Metsä Groupin messuosaston numero on 6 e 69. Varaa yksityistapaaminen puhelimitse 01046 54 286 tai sähköpostilla marja-liisa.riipinen@metsagroup.com. Tapaamisesta sopimisen jälkeen lähetämme pääsylipun postitse. Metsämessut on osa Meidän viikonloppu -tapahtumaa, jonka useilla messuilla nähtävää riittää koko perheelle. Lue lisää Messukeskuksen sivuilta.

”Ellet pääse syksyn tapahtumiin, voit sopia kanssani vaikka aamiaistapaamisen, niin pääsemme keskustelemaan sinua askarruttamista metsäasioista. Pääkaupunkiseudun metsänomistajia palveleva kaupunkitoimisto muutti elokuussa uusiin tiloihin, ja arvomme kaikkien syksyn mittaan toimistolla vierailevien kesken 100 euron lahjakortin. Ennen Metsämessuja käyvät ovat mukana myös pääsylippujen arvonnassa”, Riipinen kertoo.

Pääkaupunkiseudun palvelutoimisto sijaitsee katutasossa Metsä Groupin pääkonttorin yhteydessä Espoon Tapiolassa osoitteessa Revontulenpuisto 2 A.