Botnian Rauman tehtaan turvallisin palveluntoimittaja valittu

Botnia Rauman tehdas on valinnut monien yhteistyökumppaneidensa joukosta vuoden 2010 Turvallisimmaksi palveluntoimittajaksi ISS Teollisuuspalvelut Oy:n.

ISS Teollisuuspalvelun toiminta tehtaalla on ollut erinomaista. Yritys on sitoutunut Botnian asettamaan nolla tapaturmaa -tavoitteeseen.
ISS Teollisuuspalvelulla ei ollut yhtään työtapaturmaa Rauman tehtaalla palkitsemisvuonna. Yrityksen henkilökunta on myös tehnyt turvallisuushavaintoja ja vaaratilanneilmoituksia botnialaisen tavan mukaisesti.
ISS Teollisuuspalvelun Rauman yksikön viimeisimmästä työtapaturmasta on kulunut aikaa 728 vuorokautta.

Kiitosta ISS Teollisuuspalvelu saa aktiivisuudesta ja aloitteellisuudesta ennakoivassa turvallisuustoiminnassa. Yritys on selkästi panostanut turvallisuusasioihin. Erityisesti tunnustusta annetaan Botnian Rauman tehtaalta ISS Teollisuuspalvelulle siitä, että sen henkilöstö on rakentavassa hengessä auttanut kehittämään laitteita ja toimintoja turvallisemmiksi käytön ja puhdistuksen kannalta.
ISS Teollisuuspalvelut on hoitanut heille annetut tehtävät hyvin ja Botnian Rauman tehtaalla on voitu luottaa siihen, että nämä asiat ovat kunnossa. Yhteistoiminta on sujunut hyvin ja sitä on kehitetty Botnian tarpeita vastaavalla tavalla.

ISS Teollisuuspalvelut palkittiin myös vuonna 2009 Botnian Rauman tehtaan turvallisimpana palveluntoimittajana.

Tehtaanjohtaja Timo Merikallio, puhelin 050 5989 342
         Alueturvallisuuspäällikkö Jouni Mikkonen, 050 3836 101