Koe luonnon iloa Lambin kesäkuvioiduilla tuotteilla

LEHDISTÖTIEDOTE 28.5.2024 klo 11.20

Kesä on jo nurkan takana, ja Lambi on valmiina juhlistamaan vuoden värikkäintä aikaa tuotteillaan. Ne tuovat tuulahduksen kesää Pohjoismaiden ja Baltian maiden kauppoihin ja koteihin. Lambin kesäkuvioidut vuoden 2024 kausituotteet ovat nyt saatavilla kaupoissa.

Pehmopaperit ovat tärkeä osa päivittäistä elämäämme. Hyvän tuotteen valinnalla voi olla suuri merkitys sekä omien tarpeidemme että ympäristön hyvinvoinnin näkökulmasta.

Tämänvuotinen kesäkuviointi on saanut innoituksensa luonnon tuomasta ilosta. Pakkauksemme juhlistavat luonnonkierron huippuhetkeä – kesää, jolloin villikukat, puut, eläimet ja kasvit ovat täydessä väriloistossaan. Pehmopapereita koristava kukkaskuvio tuo arkisina pidettyihin hetkiin kauneutta ja pehmeyttä.

Tuotteet ovat saatavilla kaupoissa rajoitetun ajan.

Lue lisää Lambin tuotteista: https://www.metsagroup.com/fi/lambi/

Tiina Auniola-Larsson, Brand Manager, Suomi ja Baltia, tiina.auniola-larsson[at]metsagroup.com

Metsä Tissue
metsagroup.com/fi/metsatissue

Metsä Groupin pehmo- ja tiivispaperiliiketoiminta eli Metsä Tissue valmistaa hygieniatuotteita koti- ja ammattilaiskäyttöön sekä tiivispapereita ruoan valmistukseen ja pakkaamiseen. Laadukkaat, lähellä valmistetut brändimme, Lambi, Serla, Mola, Tento, Katrin ja SAGA tekevät arjesta puhtaampaa. Edistämme monimuotoista, yhdenvertaista ja mukaan ottavaa kulttuuria. Vuonna 2023 liikevaihtomme oli 1,3 miljardia euroa, ja työllistämme noin 2 500 henkilöä. Metsä Groupin emoyhtiö Metsäliitto Osuuskunnan omistavat noin 90 000 suomalaista metsänomistajaa.

Seuraa Metsä Tissueta: